Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 utbetalinger i desember mnd med yrkesrettet attføring,er en av dem eller begge to helt skattefrie? Eller halv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to som er for de fire ukene i desember er det halv skatt på.

For meg så blir det iallefall en utbetaling i midten av desember og en utbetaling i starten av januar om jeg ikke husker feil.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg mener å ha lest at man ikke får halv skatt på yrkesrettet attføring. Men om det ikke stemmer blir jeg veldig glad!!

Er dere sikre på dette? Og får man halv skatt på begge utbetalingene også?

:-)

Skrevet
Jeg mener å ha lest at man ikke får halv skatt på yrkesrettet attføring. Men om det ikke stemmer blir jeg veldig glad!!

Er dere sikre på dette? Og får man halv skatt på begge utbetalingene også?

:-)

Det er mange år siden jeg gikk på attføring, så jeg tar forbehold om at utbetalingsreglene har blitt endret.

Ved en utbetaling i desember, var det halv skatt på utbetalingen.

Ved to utbetalinger, var den første skattefri, mens vanlig skatt på den andre. (samlet sett halv skatt)

Skrevet
Det er mange år siden jeg gikk på attføring, så jeg tar forbehold om at utbetalingsreglene har blitt endret.

Ved en utbetaling i desember, var det halv skatt på utbetalingen.

Ved to utbetalinger, var den første skattefri, mens vanlig skatt på den andre. (samlet sett halv skatt)

Ja okei. Men da satser jeg på at det er halv skatt på den ene utbetalingen i alle fall ;)

Prøvde å søke litt på nav's hjemmesider, men det er så vanskelig å finne frem der synes jeg. Det er vel også naturlig at regler endres med årene.. men stort sett er det jo normalt å få halv skatt før jul for de fleste.

Takk for svar!

(blir vel uansett ikke den store forskjellen på attføring iom at utbetalingene er så små fra før av, men alle monner drar!)

Skrevet

Det er èn skattefri utbetaling i desember for de på YA, to i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...