Scream Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har iløpet av 3 mnd lagt på meg 10 kg (absolutt ikke muskler), men det synes ikke noe særlig i speilet. Jeg ser jeg har fått litt større lår osv, men synes ikke så mye som jeg hadde trodd 10 kg skulle gjøre. Tror dere det kan være at jeg holder på mye vann pga jeg har spist mye "drittmat", sukker og karbo? Eller er det vanlig at det ikke synes? 10 kg er jo mye synes jeg. Skal ikke fortsette å spise sånn, bare så det er sagt.
Malibulita Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Når jeg gjorde det motsatte, altså gikk ned ti kilo på relativt kort tid, syntes jeg heller ikke det vistes særlig. Jeg merket det på klær, og så det litt her og der, men følte meg ganske lik. Men ifølge alle andre var det virkelig stor forskjell, og jeg ser det også selv på bilder! Kanskje du bare ikke legger merke til forandringene, siden du fremdeles "bare er deg selv" i speilet?
Chanel.No5 Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Alle mennesker er forskjellige og hvor de ekstra kiloene legger seg på kroppen er inviduelt. På noen kan alt legge seg på magen feks og da ser en det kanskje raskere. Kanskje du har lagt litt på deg "over all", altså at det er jevnt fordelt over hele kroppen din og det er jo selvfølgelig det beste! Kan være en del er vann, men ikke alle 10 kiloene, det er nok bare snakk om ett kilo eller to evt.
Scream Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2009 Når jeg gjorde det motsatte, altså gikk ned ti kilo på relativt kort tid, syntes jeg heller ikke det vistes særlig. Jeg merket det på klær, og så det litt her og der, men følte meg ganske lik. Men ifølge alle andre var det virkelig stor forskjell, og jeg ser det også selv på bilder! Kanskje du bare ikke legger merke til forandringene, siden du fremdeles "bare er deg selv" i speilet? Kan være som du sier, at jeg ikke ser det selv. Har tenkt tanken, og synes det er litt skummelt egentlig, at jeg kan gå opp så mye uten å se store forandringer. Men kanskje jeg skal finne noen bilder fra 10 kg tilbake og sammenligne
Scream Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 Alle mennesker er forskjellige og hvor de ekstra kiloene legger seg på kroppen er inviduelt. På noen kan alt legge seg på magen feks og da ser en det kanskje raskere. Kanskje du har lagt litt på deg "over all", altså at det er jevnt fordelt over hele kroppen din og det er jo selvfølgelig det beste! Kan være en del er vann, men ikke alle 10 kiloene, det er nok bare snakk om ett kilo eller to evt. Du sier nok noe der. Fettet har en tendens til å legge seg på rumpe/lår hos meg. Jeg ser jo at lårene har blitt større, og trives ikke med det. Overarmene har også blitt dvaskere. Så uansett om det vises godt for andre eller ikke, så skal jeg bli kvitt disse kiloene igjen. Synes det er skremmende at jeg har gått opp så mye, og er lettere å komme tilbake til trivselsvekta nå, enn å legge på seg 20 kg til først.
Chanel.No5 Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Synes det er skremmende at jeg har gått opp så mye, og er lettere å komme tilbake til trivselsvekta nå, enn å legge på seg 20 kg til først. Så absolutt lurt det, men ta det rolig, så slipper du at huden ikke følger med vektnedgangen og blir litt hengende etter..
Scream Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2009 Så absolutt lurt det, men ta det rolig, så slipper du at huden ikke følger med vektnedgangen og blir litt hengende etter.. Ja, må prøve å unngå det Jeg skal nok klare å gå ned, er lei av å behandle kroppen min som en søppelbøtte. Tør ikke tenke på hvordan kroppen min har det på innsiden. Men det skal forandres nå!
Chanel.No5 Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, må prøve å unngå det Jeg skal nok klare å gå ned, er lei av å behandle kroppen min som en søppelbøtte. Tør ikke tenke på hvordan kroppen min har det på innsiden. Men det skal forandres nå! Hehe, søppelbøtter er ikke noe å kalle kroppen vår, så det er jeg enig med deg i! Ikke vær for streng med deg selv, men fornuftige tanker!!
Scream Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2009 Oi, nå fant jeg noen bilder fra sommeren! Ser nå at jeg var endel slankere ja, spesielt lårene. *savne* Jaja, da har jeg ihvertfall noe å jobbe mot! Fikk litt eksta motivasjon av bildene, og skal ut å kjøpe treningstights imorgen. Ser så behagelig ut å trene i, dessuten er det alltid gøy med noe nytt
Gjest Gjest_ann_* Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 10 kg er ikke så enormt mye, i hvert fall ikke hvis du er høy. Jeg følte jeg hadde litt for mye rundt nedre midje og tenkte jeg måtte gå ned 2-3 kg for å bli kvitt det. Det endte med at jeg gikk ned 12kg før jeg så den lille endringen jeg ville ha. Når det gjelder folk rundt meg så var reaksjonene forskjellige, de som så meg daglig la ikke merke til noe imens de jeg ikke hadde sett på lenge merket det veldig godt.
Scream Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. oktober 2009 10 kg er ikke så enormt mye, i hvert fall ikke hvis du er høy. Jeg følte jeg hadde litt for mye rundt nedre midje og tenkte jeg måtte gå ned 2-3 kg for å bli kvitt det. Det endte med at jeg gikk ned 12kg før jeg så den lille endringen jeg ville ha. Når det gjelder folk rundt meg så var reaksjonene forskjellige, de som så meg daglig la ikke merke til noe imens de jeg ikke hadde sett på lenge merket det veldig godt. Ja det er ofte sånn. Når man ser en person hver dag så er forandringene så små fra dag til dag at det ikke legges merke til. Men jeg må nok også ned nærmere 10 kg for å komme dit jeg vil. Hvor lang tid brukte du på de 12 kiloene, og hvordan gjorde du det?
Gjest Eurodice Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 10 kg er ikke så enormt mye, i hvert fall ikke hvis du er høy. Jeg følte jeg hadde litt for mye rundt nedre midje og tenkte jeg måtte gå ned 2-3 kg for å bli kvitt det. Det endte med at jeg gikk ned 12kg før jeg så den lille endringen jeg ville ha. Når det gjelder folk rundt meg så var reaksjonene forskjellige, de som så meg daglig la ikke merke til noe imens de jeg ikke hadde sett på lenge merket det veldig godt. Nå ble jeg nysgjerrig. Hva mener du med nedre midje? Har man mer en én midje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå