Gjest fury Skrevet 16. august 2003 #1 Skrevet 16. august 2003 jeg er sint - rette sagt rasende!! Jeg fikk vite idag at min mann hadde fortalt noe til sin ekskone for å trøste henne (som setter meg i et svært dårlig lys) hvor er lojaliteten hen? det raser en del tanker i hodet mitt som "han er ikke ferdig med henne" eller har han bindinger ? hvor mange år kan man forvente det tar før man er ferdig da? Akkurat nå HATER jeg........... takk for at jeg fikk utløp for min frustrasjon. fury :evil:
Gjest einar Skrevet 16. august 2003 #2 Skrevet 16. august 2003 ikke ta alle over en kam da - noen lojale finne vel?
Gjest einar Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 ikke ta alle over en kam da - noen lojale finnes vel? - hilsen et manfolk
Dina Skrevet 17. august 2003 #4 Skrevet 17. august 2003 Uff da Fury! :-? Det er vanskelig å håndtere den sjalusien du føler! Jeg er en ex, og min nye kjæreste har en ex! Dette er ikke lett, men du må tenke på at det er en grunn til at det ble slutt mellom dem, og at det faktisk er DERE som er sammen nå! Han har valgt DEG!!!! Dette går bra vettu....! Klem, Dina
Gjest care Skrevet 17. august 2003 #5 Skrevet 17. august 2003 Jeg ser ikke nødvendigvis på dette som sjalusi, men heller lojalitetsbrudd. Jeg skjønner deg godt, mannfolk kan av og til være tankeløse..........
Gjest Vega Skrevet 17. august 2003 #6 Skrevet 17. august 2003 Jeg gjorde det samme en gang, ganske i starten av forholdet - løp til en eks og fortalte hvor "fæl" jeg syntes samboer var mot meg. Vi pratet sammen som gamle venner. Eksen betrodde seg også, om sitt forhold til en ny dame. Var egentlig en bagatell som utløste det hele - og samboer var heller ikke fritatt, han var stadig omgangskrets med en eks fra tjue år tilbake, som forøvrig jeg også kjente litt, men kun som en bekjent gjennom mange år, i ytre omgangskrets. Men det var ikke noen vane å betro seg til eksen, for min del var det kun den ene gangen. Det var heller ikke problemfritt, vi måtte snakke om det etterpå, mange ganger. Foreldrene mine skiltes for mange år siden - de er ennå venner, og snakker sammen, også om sine forhold... men ikke alltid. Ettersom hva som foregår - mest prater de om andre ting. Og de nye partnerne kjenner moren min og vice versa. Tror det er like vanlig som uvanlig ... spørs om man er venner i ettertid. Men kanskje viktig at man får bli kjent med eksen, dersom den andre skal pleie forholdet til vedkommede... At han har trøstet henne ved å sette deg i dårlig lys - høres ikke særlig ut. Hvorfor denne sammenlikningen?
Brudulja Skrevet 17. august 2003 #7 Skrevet 17. august 2003 Jeg hadde blitt flyforbanna!! Hvor lenge har dere vært sammen? Mangel på respekt sier nå jeg.
Gjest fury Skrevet 17. august 2003 #8 Skrevet 17. august 2003 Takk for svar til alle! - Joda Care, det er lojalitetsbrudd det handler om. Jeg føler meg krenket ned i skoene. Det verste er at jeg treffer henne med jevne mellomrom (bl.annet i dag pga.familiesammenkomster) noen ganger vet jeg ikke om jeg klare fortsettelsen - en fortvilet fury
majan Skrevet 17. august 2003 #9 Skrevet 17. august 2003 Trøsteklem til deg Fury, det er ikke bare bare med ex'r. Håper alt ordner seg for dere :blunke:
Gjest fury Skrevet 18. august 2003 #10 Skrevet 18. august 2003 takk for trøsteklem Majan Det er virkelig helt forferdelig, jeg traff x'n hans og det var en motbydelig isfront. Jeg føler meg utkjørt og lurer virkelig på om jeg klarer og fortsette. Hvordan leger man slike sår da? og skal liksom fortsette som om ingenting var hendt. Når har jeg det slik klarer jeg ikke nærhet og sex. Jeg føler det som om jeg går istykker - vrææææææææææææl fra fury
Gjest Madam Felle Skrevet 18. august 2003 #11 Skrevet 18. august 2003 Jeg hadde blitt flyforbanna!! Hvor lenge har dere vært sammen? Mangel på respekt sier nå jeg. Det går ikke å snakke dritt om en for at en annen skal føle seg bedre, hallo hva er det egentlig han holder på med?
Gjest fury Skrevet 18. august 2003 #12 Skrevet 18. august 2003 Han angrer veldig og jeg fikk akkurat en mail hvor han skriver "Jeg elsker deg" det er akkurat som om det ikke virker lenger, hva gjør jeg? straffer ham? finnes det en god ide? Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg takler det, føler meg vissen- hulk!! fra fury
Pusekatt Skrevet 18. august 2003 #13 Skrevet 18. august 2003 Fortell ham hva du føler, fury! Fortell at det sårer deg grenseløst mye at han slenger dritt om deg til eks'en for at hun skal føle seg bedre. FOrtell at det er respektløst ovenfor deg, og at du lurer på om han er så glad i deg som han burde være, eller om det er eks'en som betyr mest for ham. I tillegg kan du si at alt dette gjør at du har vanskeligheter med å stole på ham.
Gjest fury Skrevet 18. august 2003 #14 Skrevet 18. august 2003 Joda, akkurat det sa jeg til ham i går kveld (natt) mellom hulkene. Han ble oppgitt og svarte at det kunne ikke han gjøre noe med. Når jeg ikke stolte på ham, og han bedyrer at han er glad i meg så vet han ikke hva han skal gjøre. Men jeg skal liksom ha oppskriften i tillegg - skikkelig forvirret, fortvilet og forbanna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå