Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 hello ! jeg har lyst å begynne på turning og er 15år.. er det ``forsent`` begynne på det?! siden jeg er så ``gammel`` mener jeg.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Nei du, det er ALDRI for sent å begynne med noe nytt! Enten det er turn i dag når du er 15, eller å gå på rollerblades nyss før du fyller 40! *venter enda på erfaringer fra andre*
Chanel.No5 Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Det er vel aldri for sent å begynne med noe nytt. Det avgjørende er hva målet ditt med turn er. Er det for å bli konkurranseturner, eller er det for å lære seg litt akrobatikk? Ta kontakt med en klubb og de vil kunne gi deg den nformasjonen du trenger!!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Det er ikke for sent å begynne med det for treningens skyld. Men du er jo helt klart for gammel for å bli konkurranseturner, der vinner man OL-gull som 16-åring. Men å være konkurranseturner ville jeg ikke ønsket min verste fiende. Fotball, turning, terrengløp, golf, ingenting er man for gammel til å begynne med for treningens skyld. Hvorvidt man får et utbytte av det og hvorvidt du finner noen som vil trene eldre nybegynnere er noe annet. I min turnforening er det ingen slike klasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå