Gå til innhold

Problemer i forholdet.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Petter_*
Skrevet

Jeg er en gutt på 16 år fyller 17 til neste uke. Jeg har en kjæreste som er like gammel som meg, vi har vært sammen i 3 år nå.

Vi har den siste tidne begynt å krangle jeg vett ikke lenger hva jeg vil. Jeg tror jeg elsker henne noe jeg er usikker på, jeg har vertall mye følelser for henne.

Vi var så og si med hverandre hver dag de siste 3 åra, men nå i det siste har hun sagt at hun ikke har så mye tid til meg.

Hun har også vært ute å festet med alkohol noe jeg misliker sterkt!

Hjelp jeg vett ikke hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: Om du ikke vet om du elsker henne etter å ha vært sammen i tre år så elsker du henne ikke, samtidig som du da bør revurdere om dette er jenta for deg.

For det andre så kan det virke som at dere holder på å "vokse fra hverandre" rett og slett. Sånn er det veldig ofte med tenåringsforhold. I alle fall de langvarige som har startet da man (som dere) startet forfoldet i ung alder.

Interessene våre som tenåringer og ungdommer utvikler seg og forandres veldig mye på denne tiden, så om du ikke trives med den jenta hun har blitt, bør du kanskje finne deg ei annen jente etterhvert som setter pris på og oppfyller dine verdier.

Man kan ikke sette den man er glad i i bur eller kontrollere eller styre demmes valg og interesser bare for å tilfredsstille egne behov.

Lykke til!! :klem:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er 17, det er ikke hun her du kommer til å gifte deg med. Slapp av og ta neste pike så hun kommer :cool:

Skrevet

Jeg er enig med Lidli i at det høres ut som om dere holder på å vokse fra hverandre. Det er ikke uvanlig i tenårene, og spesielt ikke når dere har vært sammen side dere var 13-14 år.

Hun har nok et behov for å være fri og utforske alt det andre tenårene har å by på.

Hvis du elsker henne hadde du visst det. Men at du har masse følelser for henne er helt naturlig. Dere har jo vært sammen nesten hver dag i tre år.

Hun har vært en veldig viktig del av livet og tenårene dine.

Så det gjør kanskje vondt, men jeg tror det er på tide å gå videre som venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...