Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hei:) Er det noen som har tips og erfaringer fra gode shopping byer i utlandet? Vet at London er veldig bra, men føler det er ganske dyrt også. Noen som vet om byer med nyeste mote og grei pris? Eller bare erfaringer og kommentarer;)
Gjest fisk Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Hei:) Er det noen som har tips og erfaringer fra gode shopping byer i utlandet? Vet at London er veldig bra, men føler det er ganske dyrt også. Noen som vet om byer med nyeste mote og grei pris? Eller bare erfaringer og kommentarer;) Har ikke vært der selv, men har hørt et par venninner skryte av København.. ikke bare p.g.a shopping, men mye annet også. Hun ene sier at det er kjempesalg hver juni/juli der av en eller annen grunn, kanskje noen andre her som vet mer om det?
Anglofil Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 York var veldig bra synes jeg, samme med London, Praha, og jeg liker også godt Göteborg. Mvh Yvonne
Samantha Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Eg er veldig glad i København -og New York og Buenos Aires om ein skal litt lenger.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 København er som nevnt veldig bra, jeg prøver å få til minst en tur i året dit. Videre liker jeg veldig godt Aberdeen. Ble positivt overrasket første gangen jeg dro dit på shopping, har vært der flere ganger etterpå. I tillegg til disse to favorittbyene liker jeg Budapest (klær og sko), London (selvsagt), Birmingham (england er generelt bra til shopping) og Stockholm.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Buenos Aires, Rio de Janeiro, Singapore og Vietnam (for skreddersydde greier) hvis du skal litt lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå