Gå til innhold

Tidenes rush-in forhold!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nella_*
Skrevet

For 6 uker siden kom jeg i kontakt med en kjekk fyr via min kontaktannonse på en datingside, og siden den dagen har alt gått utrolig fort! ...Så fort at jeg ikke tror det er helt normalt?

Siden den dagen vi møttes på nettet har vi snakket hver dag sammen på msn / telefon og blitt bedre kjent. Selv om jeg følte han var noe ivrig (gir meg bla. veldig mye komplimenter) så liker jeg han veldig godt og etter 3 uker reiste jeg for å besøke han(han bor ca 3 timers biltur fra meg)

Første møtet ble veldig intenst - fra hans side.. Han kysset meg og spurte om jeg ville være kjæresten hans!?! :overrasket: Dette kom litt brått på meg og jeg sa vi måtte bil bedre kjent før jeg kunne ta stilling til noe slikt, men undres jo på hva som får han til å være så pågående...

Greit nok hvis han har falt hodestups for meg, men dette var tross alt første gangen vi møttes face to face...

Siden første møte har vi nå møttes 3 ganger tilsammen (helger) For to dager side hadde jeg bursdag og da fikk jeg tilsendt en stor bukett roser på døren med et kort hvor det stod at han var veldig glad i meg :overrasket:

Jeg vet med meg selv at jeg normaltvis er ganske treg når det gjelder forhold, men dette går da usedvanelig fort?

Vi er begge i slutten av 20 årene (så ikke noe fjortis-greie dette) og han ser virkelig bra ut, så ingen grunn for han å være desperat heller, hmmm..

Jeg er vant til at man ikke på et så tidlig stadium viser at man er hodestups forelsket - hvis man er det... Så det er nesten så jeg lurer på hva annet galt det kan være med ham.. Uansett så blir dette så intens at jeg nå er like ved å legge beina på nakken for å løøøpe i motsatt retning!

Noen som har noen tanker eller opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 40 uker siden kom jeg i kontakt med ei fin dame via min kontaktannonse på en datingside, og det gikk helt feil. Jeg ble spontant stupforelsket, og såpass nervøs at ting kokte i meg. Det ble for mye for henne, og hun mente vi ikke passet sammen. Et halvt år senere ringte hun tilbake. Hun hadde valgt feil mann . Men den raske brannen hadde slukket hos meg, og jeg lever lykkelig i alle mine dager med eventyrprinsessa jeg traff uka etterpå.

Han rett og slett på trynet forelsket i deg. Slapp av det roer seg nok litt med tiden.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Min erfaring er at de som er mest ivrige og kommer med de store ordene veldig fort, er de som ramler raskest ned igjen og mister interessen ganske kjapt.

Uansett ville jeg nok vært skeptisk var jeg deg.

Skrevet

Traff en mann for 3,5 år siden - på nettet.

Selvom vi ikke hadde truffet hverandre enda, så var han veldig betatt osv, det hele endte opp med at han flyttet inn hos meg på förste "daten" (han bodde i utlandet).

Vi bor sammen ennå og har forelöpig ikke angret ett sekund.

Ja, jeg var skeptisk til å begynne med, men etter en runde med meg selv så fant jeg fort ut at for en gangs skyld skulle jeg bare hoppe i det og ikke tenke så mye.

Skrevet

For noen uker siden var jeg på én date med en mann som etterpå oppførte seg som om vi var kjærester. Enda vi bare brukte et par timer på å spise middag og så dra hver til vårt, ingen fysisk kontakt overhodet. Han ringte hver kveld, og maste om å møtes - noe som var vanskelig for meg pga barn og at jeg skulle reise på en liten ferietur. "Det er jo greit, det må du jo få lov til," sa han da jeg skulle reise på den turen. Som om det var noe han skulle godkjenne. Så jeg sa fra at det ble ikke flere dater dessverre.

Nå er jeg nesten i samme situasjon selv, som denne stakkars mannen... Har hatt noen få dater med en mann som er travel og opptatt, og jeg har bare lyst til å rushe videre.... Med erfaringen fra den intense mannen over friskt i minne, så klarer jeg å sitte på hendene mine og ikke overøse han med sms'er og telefoner. Men jeg har egentlig bare lyst til å overfalle han og... ja du skjønner ;-)

Skrevet

Møtte min kjære på nett tidligere i år, og vi følte begge to at det var noe veldig fint mellom oss allerede før vi møttes.

Da vi møttes første gang sa det bare pang hehe, og det var aldri et spørsmål om det skulle være oss to eller ikke -for oss sammen var det mest naturlige som fantes! At vi bodde på hver vår side av landet betydde ikke noe, og nå er vi snart lykkelige samboere :yvonne:

Har tenkt at det måtte vært veldig vondt om han ikke gjengjeldte de følelsene jeg så fort fikk. Men folk er forskjellige, noen trenger mer tid på å åpne seg og å vise følelser :)

Skrevet (endret)
Min erfaring er at de som er mest ivrige og kommer med de store ordene veldig fort, er de som ramler raskest ned igjen og mister interessen ganske kjapt.

De ivrigste gutta dine har sannsynligvis vært forelsket. I en slik tilstand ser de ikke problemene, men de kommer for en dag når ting har roet seg litt. Og da kan det bli litt nedtur. De gutta som er litt kaldere ser klart hvem og hva de går til, og siden de ikke er bevisstløse i gjerningsøyeblikket, så er jo forholdet litt mer gjennomtenkt.

Endret av I Grosny
Skrevet

Signerer denne.

Det finnes så klart unntak, men er enig i sitatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...