Gjest Evo Skrevet 21. oktober 2009 #1 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Noen tips om sider hvor jeg kan kjøpe korte kjoler i str 34/36? Helst hvor man kan få med giro eller postoppkrav Må ikke være sånn "dekke-rumpa-akuratt-kort" men ikke lenger ned enn knærna Er å titter på Illusjon.no, var kjempemye stilig der, gjerne noe lignende Helst ikke så dyrt heller Helst norsk da jeg finner det vannskelig å lese engelsk med tanke på bestilling og str osv Endret 21. oktober 2009 av Evo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evo Skrevet 21. oktober 2009 #2 Del Skrevet 21. oktober 2009 Herlighet, det blei mye smilefjes i inlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jesusfashion Skrevet 21. oktober 2009 #3 Del Skrevet 21. oktober 2009 Heii Haru sjekka Hmm? Altså H&M? Der har de mye rart, men kanskje litt dårligere utvalg på nett Vurdert å strikke din egen kjole? xoxo Jesusfashion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evo Skrevet 21. oktober 2009 #4 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg kan ikke strikke, så det går ikke Har sjekket på h&m sine sider, men er ganske dårlig utvalg og de er ikke såå fine, har ikke funnet noe jeg liker der Har titta litt i butikken, men det er så utrolig stort og så utrolig mye kaos at jeg finner ingenting, og jeg blir bare stressa av å leite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evo Skrevet 22. oktober 2009 #5 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. oktober 2009 #6 Del Skrevet 22. oktober 2009 www.lipsy.co.uk har sykt mange kule kjoler! Jeg kunne lett svidd av 10 000 kr der. De sender ikke i postopprkrav eller noe da,siden det er fra utlandet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella Mae Skrevet 22. oktober 2009 #7 Del Skrevet 22. oktober 2009 Norske: Ellos Laredoute Nelly Ellers så har Forever 21 Asos og Pret a Portobello en del fint. Ikke la deg avskrekke at de ikke er norske. De fleste sidene har gode beskrivelser i forhold til å finne riktig størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella Mae Skrevet 22. oktober 2009 #8 Del Skrevet 22. oktober 2009 Oooohhhh, glemte Topshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. oktober 2009 #9 Del Skrevet 22. oktober 2009 http://www.modcloth.com/ har mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evo Skrevet 23. oktober 2009 #10 Del Skrevet 23. oktober 2009 Takk Skal titte å se ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå