Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hei! Det er en gutt jeg liker ganske godt, og vi gikk i samme klasse for to år siden men hadde ikke så veldig mye kontakt da og i fjor studerte jeg i utlandet så var ikke noe kontakt eller jeg hadde ikke følelser for han da. Men i det siste har jeg møtt han på byen endel ganger og hver gang så har vi danset og snakket, og av en merkelig grunn skal han alltid løfte meg opp og bære/klemme på meg hver gang vi møtes. Haha. For en uke siden var jeg på en bar med noen venninner og der møtte jeg/vi han og han var veldig på meg, holdt rundt meg osv, og introduserte meg til alle vennene hans. Folk jeg kjenner har spurt meg flere ganger om det er noe på gang mellom oss siden det ser visst sånn ut, og mange sier at han liker meg men jeg er veldig usikker.. Hver gang jeg ser han merker jeg at han ser på meg eller så kommer han bort og snakker, det er når vi ikke er ute på byen altså hehe. Men hva tror dere? jeg er som sagt veldig usikker og jeg liker han og tror det kunne blitt noe mellom oss hvis jeg var sikker på at han likte meg. Ble litt langt kanskje, hehe, men håper på svar!
leirbål Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Han virker intresert, ja. Spør om han vil bli med deg på kino el. en dag da vel.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Okei, men det er bra! Hehe, ja jeg får se om sjangsen byr seg! Men en ting jeg er litt i tvil om er om jeg kan (uheldigvis) ha sagt, i fylla, til kompisen hans at jeg liker han, og jeg håper bare ikke kompisen sier det til han fordi det hadde vært litt flaut egentlig.. Husker ikke stort fra den kvelden akkurat, men tror dere det er veldig negativt hvis det er tilfelle? Hmm.. uff, håper ikke jeg har sagt det altså, kan jo være det hadde blitt litt dårlig stemning da.
Lidli Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Okei, men det er bra! Hehe, ja jeg får se om sjangsen byr seg! Men en ting jeg er litt i tvil om er om jeg kan (uheldigvis) ha sagt, i fylla, til kompisen hans at jeg liker han, og jeg håper bare ikke kompisen sier det til han fordi det hadde vært litt flaut egentlig.. Husker ikke stort fra den kvelden akkurat, men tror dere det er veldig negativt hvis det er tilfelle? Hmm.. uff, håper ikke jeg har sagt det altså, kan jo være det hadde blitt litt dårlig stemning da. hm... hvem er du interessert i da? Han som er keen på deg eller kompisen hans? Eller begge?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Haha, nei ikke kompisen hans selvfølgelig, mente han som er keen på meg!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Det er jo bare bra hvis han har funnet ut det. Du har jo funnet ut at han liker deg, hvorfor er det flaut hvis han vet at du liker han? Det er jo slik dere kommer til å komme noen vei. Hvis jeg liker noen pleier jeg å slenge det litt diskret ut blant venner i tilfelle noen av de er i en situasjon hvor det passer seg å gjøre personen/hans venner oppmerksom på at jeg er interessert. Det å være interessert i noen er faktisk den beste oppskriften på å få dem interessert i deg.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, det er jo sant det da, men jeg vet jo ikke 100% sikkert om han liker meg da Håper bare at det funker fordi jeg merker jeg bare liker han bedre og bedre for hver dag, og jeg vil jo ikke bli såret..
leirbål Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Det er alltid en liten risiko for å bli såret hvis du satser i kjærligheten. Men det er jo så verdt det om det går bra. Og han virker jo inntressert i deg. Og at kameraten hans kanskje har sagt det til ham er jo bare bra. Da blir det mindre skummelt for han å ta det første skrittet. Så ta mot til deg og spør han om en date.
Gjest ts Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, det er jo det hvis det går bra! Men jeg er litt bekymret for hvordan noen av vennenne mine(et par stk) vil reagere siden de går i klasse med han nå og liker han ikke særlig godt.. Han kan være veldig direkte og si akkurat det han mener og noen ganger veldig frekk sier de. Men ikke mot de da, det er vell mer med andre gutter/kompiser tipper jeg. Merkelig nok liker jeg han for dette og at han sier det han mener, og at han samtidig er utrolig grei og søt med meg De venninnene mine er noen av de som har sagt at han liker meg, og jeg fortalte dem at jeg liker han i fylla sist uke og da var ikke reaksjonene deres veldig positive akkurat.. menmen. alt må jo være litt komplisert eller?
leirbål Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Du behøver jo ikke å spørre om tilatelse fra vennindene dine akkurat da. Men hør på hva de har imot ham, og tenk grundig over det. For det er sansynlig at han vil oppføre seg sånn mot deg i perioder også. Når han er trygg nok på deg, og dere har en litt tøff peridode. De kjenner ham, og har nok en grunn til å si det de gjør.
Gjest ts Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, han kommer nok garantert til oppføre seg sånn mot meg hvis det blir noe da.. Kan jo være det blir problemer ut av det, men det gidder jeg egentlig ikke å tenke over nå egentlig! Hehe. Jeg tror nok jeg kjenner ham like godt, om ikke bedre enn det de gjør faktisk siden de snakker egentlig ikke noe særlig med han..
leirbål Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Ja da er det jo greit. Be ham ut og ta det derfra. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå