breathless* Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) kjæresten og jeg har ettårs-dag snart og jeg har ingen ideer om hva jeg skal gjøre eller gi ham. Jeg bor i utlandet for tiden pga studier og han skal komme på besøk for helga så vi får feiret det litt slik. Jeg har hele tiden bare vært så glad for at han kommer og jeg har ikke tenkt noe lengre enn det og da jeg spurte han hva vi skal, om vi skal 'feire' sa han at han tar med noe (har ingen aning hva eller i hvilken retning da), men at jeg ikke trenger. Jeg vet jo at jeg ikke må gi noe, men jeg vil jo. Jeg er helt clueless her, og klarer liksom ikke finne på noe heller. Totalt blank og det er ikke vanlig for meg. Gleder meg bare så utrolig til å se han igjen!! :rødme: Noen tips, anybody? Endret 21. oktober 2009 av breathless*
einna Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Er i samme situasjon selv. Første gang han kom på besøk kjøpte jeg klar noen flasker av yndlingsølet hans (veldig dyrt i Norge), lastet ned noen filmer og planla sightseeing og aktiviteter jeg visste han ville like. Sist han var på besøk hadde jeg ikke tid å ordne noe spesielt, men vi gikk sammen og handlet god middag og en kartong vin, og koste oss bare første kvelden, uten noe stress. Trenger ikke være en "ting" du gir ham, bare oppmerksomheten og tiden din. Det enkle er ofte det beste Når det gjelder gaver kan du ta utgangspunkt i landet du bor i, er det noe som er spesielt for landet eller billigere der, som kjæresten din ville satt pris på. Kanskje noe til dere begge, som kan være et minne fra langdistansetiden deres, og hvor godt de var når dere endelig hadde litt tid sammen. Vi har forsåvidt 2årsdag snart, så kommer nok til å kjøpe noe (uvisst hva ennå), men siden han nettopp har fylt året og det snart er jul, blir d mest en oppmerksomhet. Kanskje et hjemmelaget kort, julekalender, innrammet bilde av oss to eller en morsom souvernir som kan være i leiligheten når vi blir samboere.. Her må det tenkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå