Gå til innhold

Golden Shower

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Hva tenker dere om det folkens? ;)

Prøvd? Vil prøve? Ekkelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det? :klø: Er det golden shower det kalles når folk tisser på hverandre? I så fall ville jeg ikke prøvd det.

Gjest Nattvette
Skrevet

Etter det eg forstår er det når man pisser på hverandre. Og nei, det har eg aldri prøvd, det kunne eg aldri tenkt meg prøve. Ekkelt, ja.

Gjest Gjest_Mimi_*
Skrevet

En kan få like det en vil, men jeg nekter å bli tissa på :regn:

Skrevet

Men for de som liker å tisse på hverandre, hva er det som er tiltalende med tiss? Blir det bedre av om tisset er kraftig gult og lukter, eller er det bedre om det er tilnærmet fargeløst? Har det noe å si?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi bruker av og til å tisse på hverandre i dusjen, for han tenner på det, og jeg gjør det gjerne for å tenne han :)

Gjest MikeWaters
Skrevet
... Hva tenker dere om det folkens? ;)

Prøvd? Vil prøve? Ekkelt?

Ekkelt, tja, nei, vil vel ikke nødvendigvis bruke det ordet. Jeg lar det være uprøvd for nå ihvertfall, tror ikke dette er noe jeg tenner på.

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Kan ikke forstå at noen kan finne urinering på hverandre tennede! Urin er avfallsstoffer, det samme er svette. Samme som jeg skulle funnet å gni svette på samboer. Nei takk :)

Men alle har sine spesielle fantasier da.

Skrevet

Det er veldig tennende i enkelte situasjoner. Liker det spesiellt godt i dominanse leker. Det er en utrolig intimitet mellom partene i dette. Man gir seg hen 100% og det er en utrolig opphissende følelse. Og uansett hva folk sier: Det er bare tiss. Det er sterilt og ufarlig.

-Mie

• Liker 1
Skrevet

De fleste vil nok foretrekke at det er rimelig blankt og lukt/smaksfritt. En tissende kvinne kan være ufattelig sexy.

Skrevet
Det er veldig tennende i enkelte situasjoner. Liker det spesiellt godt i dominanse leker. Det er en utrolig intimitet mellom partene i dette. Man gir seg hen 100% og det er en utrolig opphissende følelse. Og uansett hva folk sier: Det er bare tiss. Det er sterilt og ufarlig.

-Mie

Helt enig :jepp: Det er ikke urinen i seg selv, det er leken. Vi gjør det ofte. Jeg klarer ikke på han da :( Men jeg er vel ikke akkurat den dominerende av oss allikevell, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...