Gjest Gjest_megselv_* Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 jeg var utro mot kjæresten min. var kvinnfolk nok til å ringe han med en gang jeg våkna å si det. angrer som faen. angrer så mye at jeg er helt ødelagt p.g.a det. alkohol og dårlig dømmekraft, skal ikke skylle på det, men uansett, jævla DUMT gjort av meg! jeg gjorde det slutt fordi jeg ikek kunne leve med at jeg kunne gøre noe sånnt mot han. hata meg selv for at jeg kunne gjøre noe sånnt mot han. nå etter over et halv år fra hverandre har vi blitt sammen igjen. vi har holdt kontakten hele veien. men n\å for ca 3 uker siden ble vi sammen igjen. jeg har aldri vært mer lykkelig enn nå. finni ut hvor mye jeg elsker han og kommer aldri til å gjøre noe sånnt igjen, aldri. men nå er det jeg er mest redd for at han skal være utro mot meg. tenker på at han kanskje har blitt sammen emd meg for å ta igjen, for å minne meg på "hva jeg går glipp av"....og ta igjen værre som værst, eller noe. er så redd for det. har merket noen "tegn" til å muligens se et "varsko her" skilt...men velger jo å overse dette da, når jeg er så gla i han. han vet at jeg elsker han også. men han har aldri sakt det tilbake. aldri sakt det på 2 år. jeg har sakt det 1 gang. noen råd?
ENALI Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 mitt första intryck är att det verkar inte finnas någon vidare bra kommunikation mellan er. Varför tar du inte upp detta med honom? Om man har en relation så ska man kunna prata med varandra om saker som berör relationen, vad man känner, tänker eller är rädd för och annat också förstås. Du verkar ju inte ens ha tagit upp problemet med honom gällande att ni inte säger jag älskar dig till varandra. Han kanske har en bra förklaring till det, om du vågar ta upp detta med honom/ frågar honom. Vem vet han kanske bara är en person som inte tycker om att säga jag älskar dig? Jag har varit tillsammans med en sådan kille en gång i tiden, men jag klarade inte av att vara tillsammans med honom just på grund av att han inte tyckte om att visa känslor, säga jag älskar dig osv.. det blev liksom bara för mycket för mig. Hoppas du vågar ta mod till dig att prata med din pojkvän! Lycka till!
kaprifolen Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Dette burde du snakke med kjæresten din om, men ha i bakhodet at dette kan få en "hva tror du om meg!?!?!"-effekt... Så pass på å forklar det dette er frykt plassert i hodet ditt, og ikke nødvendigvis basert på hans oppførsel eller væremåte...
Gjest Gjest_Eirik Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Vel, om du velger å ta det opp burde du oppføre deg som om du går på glasskår på tynn is over dypt vann. Du burde være så ydmyk som du ALDRI har vært om du konfronterer han. Hadde jeg vært i hans situasjon ville jeg fått en kraftig reaksjon om du - av alle - hadde anklaget meg for utroskap.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Enten får du bare drite i å bekymre deg, eller så får du avlsutte forholdet. For om du ikke driter i å bekymre deg kommer bekymringene og den gryende sykelige sjalusien til å drepe forholdet uansett.
I Grosny Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Slapp av og nyt mannen din. Han har bevist at han elsker deg. La han fortsette og bevise det lykkelig i alle sine dager. Og gi han mye kos.
Ella_Grey Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Enten får du bare drite i å bekymre deg, eller så får du avlsutte forholdet. For om du ikke driter i å bekymre deg kommer bekymringene og den gryende sykelige sjalusien til å drepe forholdet uansett. Er enig med dette. Du kan ikke være i et forhold der du hele tiden skal lete etter tegn på at han er utro. Brutal, du skulle vært i kvinner-og-menn-kan-ikke-være-kompiser-for-da-blir-kjæresten-gal-av-sjalusi-farsotten på singelforumet.
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg var der, jeg gav opp Jeg vet . Du er en vis, vis mann.
Gjest brutal_mann Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg vet . Du er en vis, vis mann. Resten av KG beg to differ
Ella_Grey Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Resten av KG beg to differ Tja, det er jo vanlig at de smarte (ekspertene altså - for å gjøre det pinlig klart; jeg er den smarte eksperten her ) tilhører mindretallet... så.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå