Gå til innhold

Komfortable sko/støvletter uten hæl?

Frk. Stella

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått diagnosen leddgikt og er blant annet plaget med vonde og hovne tær/føtter og ikke minst ankler. I sommer har jeg fråtset i komfortable ballerinasko, men nå som været og temperaturen er endret sliter jeg skikkelig. Alle høstskoene mine har hæl! Jeg kan fint bruke de i kortere perioder, men i det daglige skulle jeg veldig gjerne hatt et par mer behagelige sko. Lave, og gjerne med god plass til foten. Jeg har i tillegg kraftige legger, så å finne støvletter som passer er ikke alltid like lett.

Klesstilen min er tunikaer og kjoler (omslagskjoler/skjortekjoler/genserkjoler, gjerne i myk bomull, ull, vasket denim, cordfløyel)med tights eller tykke strømpebukser, knelange skjørt, topper/gensere med litt lengde, lag-på-lag, mye lange skjerf osv. Litt Noa Noa, uten den altfor sukkersøte touchen.. :) Fast tilbehør til nå har vært enten brune eller sorte skinnstøvletter med hæl, eller halvhøye skoletter med litt mer moderat hæl (men disse er også vonde å gå i om dagen).

Noen som kan tipse meg om skotyper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har også tykke legger, 46cm på det tykkeste, men jeg har funnet en vidunderlig løsning, klikk deg inn på www.duoboots.com. De har støvletter til alle typer legger, tynne, normale og tykke, fra 32cm til 50cm på det tykkeste rundt leggen. Flott skinn kvalitet og meget rask service. DuoBoots er i England, men de sender til hele verden. De har støvletter til alle formål, både med lav og høy hæl. Prisen er f.esk GBP180 minus UKmoms er GBP 156. GBP15 blir tillagt alle ordre. Total pris GBP171. NB. TNT leverer på døren, men du må betale moms til norske myndigheter, ca NOK 500. Uansett - jeghar bestilt 5 par fra de og er super fornøyd. Ikke noe skummelt i det hele tatt. Lett å bestille riktig støvlett, les bare kundeanmeldelsene først. Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...