Serenity88 Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Prøver å finne et norsk rocke/metallband jeg likte for 2år tilbake, men fikk aldri skrevet ned navnet på band eller sang :S Jeg vet de er norske, vokalisten var blond synes jeg å huske, de ble ganske populære også på P3/Poplistene, videoen virket dyr og utenlands laget. Mulig enten album, band eller en sang het noe med Diamond... Så, om noen har tips, please help! Prøvd å søke på norske metallband, men ingen som likner...
Gjest Peder Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Prøver å finne et norsk rocke/metallband jeg likte for 2år tilbake, men fikk aldri skrevet ned navnet på band eller sang :S Jeg vet de er norske, vokalisten var blond synes jeg å huske, de ble ganske populære også på P3/Poplistene, videoen virket dyr og utenlands laget. Mulig enten album, band eller en sang het noe med Diamond... Så, om noen har tips, please help! Prøvd å søke på norske metallband, men ingen som likner... Kan det være Black Diamond Brigade med Kiss-coverlåten Black Diamond du tenker på? Tror ikke de gjorde så mye mer enn den låta (og muligens et album).
Serenity88 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Nei, ikke dem... Tror kanskje diamond kan være feil sted å starte, siden jeg er veldig usikker på akkurat det Bah, surt at jeg ikke skrev ned navnet og ikke husker dem nå... Vokalisten var ganske kjekk , ser ikke ut som de typiske metallgutta med langt fett hår. Endret 21. oktober 2009 av Serenity88
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 kan det være Span? (eller noe i den duren) Med han fra den reklamen (matprat tror jeg det var)?
PiriPiri Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Ikke langt hår på vokkisen? ja det burde jo utelukke en del band hehe...tenkte på susperia siden de lå på vg-lista og sånn, men vokkisen er langhåra gitt
Serenity88 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2009 Nope, ikke langt hår, så burde jo utelukke endel Silver er bra, men det er ikke dem, og heller ikke Span desverre. Det jeg husker fra videoen er at hele bandet står ute ved noen motorveigreier, ørken/støv rundt, ingen biler, og spiller, det er filmet på dagen med masse lys og sol. Hvis det hjalp noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå