Gå til innhold

Hva er vanlig med forlovelsesringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kikket litt, og synes at allianseringer er fine. Jeg hadde likt å få en sånn en som forlovelsesring. Når vi skulle gifte oss kunne man satt den over på venstre hånd.

Kanskje utvidet med steiner hvis en blir mamma. En nye stein for hver unge! :)

Finnes det allianseringer til menn da? Jeg ville helst likt å vise at "han er min" hvis vi ble forlova.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er det noe info om valg av forlovelsesringer og frierringer:

Takk. Det så ut som en nyttig side :)

Skrevet

Vi har forlovelseringer i gult gull, kjæresten valgte det da han fridde. Gifteringene får jeg være med å bestemme, og da blir det titanringer fra titanringar.com

Skrevet

Da min kjære fridde fikk jeg en diamantring i hvitt gull. Da vi giftet oss valgte vi ut ringer sammen. Min ble da en alliansering i hvitt gull med diamanter i rekke, mens hans ble en enkel ring i hvitt gull. Jeg bærer både forlovelsesringen og gifteringen min på samme hånd :)

Jeg synes vel egentlig ikke det har så mye å si akkurat hvordan man velger å gjøre det, men at man velger en variant som passer for seg. Man er jo så forskjellige. Noen synes det er stas med diamantringer, mens andre foretrekker den mer enkle og klassiske varianten som en enkel ring i gull er...

Skrevet

Vi har begge forlovelsesringer i hvitt gull, hvor jeg har fått satt inn en diamant i min. Kjære kjøpte de før han fridde, og vi har også tenkt til å bruke de som gifteringer når den dagen kommer. Jeg kunne godt tenkt meg en alliansering eller en tynn diamantring å ha på samme finger som forlovelses/gifteringen. Det hadde vært koselig å hatt en sånn ring hvor jeg kan sette inn en diamant for hvert barn vi får og når vi har jubileum osv. Jeg synes også det er koselig at min kjære også ville ha ring. Synes det er et fint symbol på at vi hører sammen. ,D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...