Gå til innhold

spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert noen som evt kjenner meg igjen,har skrevet her inne noen ganger ang anoreksi og innleggelser..

Jeg er da innlagt for 3 gang på 3år..mer eller mindre mye siste året..men ikke farlig undervektig..

Nå reiser jeg hjem i morgen på en uke permisjon. har bare vært en uke her..men dette fungerer veldig dårlig..og nå er jeg helt ødelagt over alle di gangene jeg ødelegger alt:( jeg er ikke blant di dårligste,men blir veldig påvirket:( nytter ikke å tenke at jeg må glemme dem.......

jeg er 169høy og 50kg nå.....altfor mye!!!!!!!!!

i tillegg er jeg til utredning for ADHD for min uro..........som kanskje kan gi svar på mange grunner til at jeg har mye kaos i hodet siden skolealder blant annet.

men poenget er hva skal man gjøre når man ikke orker mer av livet?? er så deppa og likegyldig at jeg ikke klarer eller orker å se framover......

jeg vet hvordan det blir hjemme,trening-oppkast-mye alene..men klarer ikke være noen plass!!!

gir opp alt, orker ikke... nesten fristet til å legge meg inn på vanlig psykiatrisk........men det er vel lite vits.....

skjemmes over at jeg ikke greier og ta tak i meg selv.. og tørr ikke se noen i øynene lenger..vil ikke se di triste øynene for at jeg ikke greier noenting..... alt er bare rot... og et spise opplegg orker jeg ikke nå.. skal tenke på det i en uke.. hjelpe meg altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brainwave entrainment og binural beats er en teknologi som påvirker hjernebølgene slik at sinnet automatisk går inn i meditasjon uten at man gjør en innsats for å få det til. En rekke erfarne meditører bruker dette og sier det er mere effektivt en vanlig meditasjon samtidig som du ikke må gjøre annet enn å høre på CDen. Dette har, som annen meditasjon en svært sterk effekt på psyken, noe som er demonstrert gjennom en rekke studier av sammenhengen mellom meditasjon og lykkenivåer og psykisk helse. Jeg annbefaller på det sterkeste at du tester ut CDene til project meditation eller holosync eller lignende. Det vil hjelpe spesielt bra i forhold til ADHD, men også veldig mye i forhold til det andre.

Skrevet

Kjære gjest

Vi kan ikke vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies her.

For å få den hjelpen du trenger vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med IKS. Der møter du møter du mennesker som du kan prate med og som kan gi deg råd og hjelp.

Se deres nettside, http://www.iks.no og/eller ring de på telefon: 22 94 00 10.

Denne tråden blir stengt.

Vennlig hilsen

pasha mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...