Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har fått henvisning til gynekolog for utredning. Noen som har tips om hyggelig mannlig gynekolog i Oslo, gjerne med kort ventetid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei,

Jeg har fått henvisning til gynekolog for utredning. Noen som har tips om hyggelig mannlig gynekolog i Oslo, gjerne med kort ventetid.

Nils O. Farnes på Dybwads gate legesenter på majorstua er flink, men kan ikke si hvor lang ventetid han har. Han hadde 3 ukers ventetid når jeg bestilte. Flink gynekolog som hele tiden forteller hva han gjør.

Skrevet

Nicolai Holst ved Aleris Fertilitetsklinikk. Så lenge du har henvisning koster utredningen det samme som hos noen annen lege. Må du videre til prøverør har du utredning fra en fertilitetsgynekolog som kjenner alt til prøverør.

Gikk selv hos han, og har vært strålende fornøyd. Og nå er jeg endelig 12 uker på vei :)

Skrevet
Nicolai Holst ved Aleris Fertilitetsklinikk. Så lenge du har henvisning koster utredningen det samme som hos noen annen lege. Må du videre til prøverør har du utredning fra en fertilitetsgynekolog som kjenner alt til prøverør.

Gikk selv hos han, og har vært strålende fornøyd. Og nå er jeg endelig 12 uker på vei :)

Meg igjen. Det gikk litt fort da jeg skrev svaret ditt.

De driver også nemlig en privat prøverørsklinikk, så om du må videre sitter han på detaljkunnskapene om deg for å eventuelt sende deg videre, med mindre du bestemmer deg for å ta forsøkene privat der, slik vi gjorde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...