lykkelig84 Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hvor mye kontakt og oppmerksomhet er vanlig å gi og få i et forhold? Jeg har vært sammen med kjærstn min i snart tre måneder, jeg bor i leilighet med en jente i klassen min mens han bor hjemme med mamma, pappa og broren sin. Vi er sammen nesten hver dag og sover sammen nesten hver natt. Her om dagen sa han jeg elsker deg til meg for første gang, og jeg er superlykkelig! Jeg bare lurer på hvor mye oppmerksomhet man skal gi.. Jeg føler for å skrive meldinger hele tiden for eksempel. Han svarer når han kan, pga jobbtider osv. Pga en veldig dårlig erfaring med forrige forhold med en som var utro og aldri ga meg oppmerksomhet, blir jeg fort lei meg når kjærstn nå ikke svarer eller skriver koselige ting om/til meg på facebook for eksempel. Lurer på om jeg bare er overfølsom?Han sier jeg ikke maser og vil ha masse meldinger og oppmerksomhet, jeg er livredd for å ødelegge det flotteste jeg har opplevd, som både han og jeg hinter til at vi vil skal vare for alltid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå