vilhelm Skrevet 31. oktober 2009 #21 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er enig, har alltid følt det sånn. Nå er jeg nitten, og lever flott med en mann som er åtte år eldre. Hei . Ja det skulle bare mangle . Gutter på 19 kan jo ikke noe . Dere jenter er tidligere utviklet , og generelt kåtere enn gutter .
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #22 Skrevet 31. oktober 2009 Liker eldre menn best. Er selv 23 år og holder på med en som er 38 år. Vi er perfect match seksuelt :)Gutter på min egen alder er ikke noe for meg.
clanz Skrevet 31. oktober 2009 #23 Skrevet 31. oktober 2009 Var i avisen idag... at man har forsket på at et ekteskap som varer lengst og lykligst i lengden... der er mannen 5 år eldre! Mens der kvinnen var eldst var det som funket dårligst i lengden, spesielt jo eldre man var.
Gjest womenwomen Skrevet 31. oktober 2009 #24 Skrevet 31. oktober 2009 Var i avisen idag... at man har forsket på at et ekteskap som varer lengst og lykligst i lengden... der er mannen 5 år eldre! Mens der kvinnen var eldst var det som funket dårligst i lengden, spesielt jo eldre man var. Ingen regel uten unntak ! De kvinnene som har valgt vekk barn og er i supergod form fysisk når de er 4o årene - men har en mann i 40 årene som er i dårlig form og lite virill - de vil nok synes mannen virker for gammel for dem . Husk at mange kvinner når en sexuell topp i 40 - 45 årene ...og da kan mannen slite med å klare å holde deres tempo . Så jeg tror undersøkelsen har intervjuet kunn menn og kvinner som HAR BARN . Så de barnløse kvinnene ikke er tatt med engang i undersøkelsen . Mange kvinner som har barn - er i dårligere fysisk form og helsetilstand - enn kvinner uten barn er i . Derfor stemmer neppe den undersøkelsen 100 % . Hvor god helse man har som 40 - 50 åring som kvinne - kommer i stor grad an på hvordan man har levd og antall barn man har født . Mange kvinner mister intresse og lyst på sex etter å ha fått barn pga fysiske ting som hormoner og kroppslige endringer . Disse ungår jo vi barnløse .Så i realiteten holder vi oss ofte mer virille og yngre ...enn såkalte " flerbarnsmødrene " . Så for oss ville nok en 5 år yngre mann - være det ideelle . Pluss sjangsen for å bli gamle i lag er større .Da kvinner lever gjennomsnittlig 5 - 10 år lengre enn menn , statistisk sett .
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #25 Skrevet 5. november 2009 Liker eldre menn best. Er selv 23 år og holder på med en som er 38 år. Vi er perfect match seksuelt :)Gutter på min egen alder er ikke noe for meg. Skjønner deg veldig godt, og er veldig enig. Da jeg ar 22-23 hadde jeg en (gift) elsker som var 35, og som var det beste som har hendt meg seksuelt i min undom - han var kjempedeilig. Siden har jeg hatt nesten bare eldre kjærester (ca +10 år). Nærmer meg nå 49, og er gift med en deilig 50-åring som er meget bra i sengen. I tilegg har jeg en elsker på snart 59, som er helt fantastisk for akkurat meg, og som er min perfekte seksuelle match. HAr aldri møtt en mann som til de grader oppfyller mine seksuelle behov og ønsker, og vi synes begge vi har vært utrolig heldig. Så du skal gjøre det du synes er best for deg selv - bare du kan vite hva som er best for deg selv.
Cuckold Skrevet 5. november 2009 #26 Skrevet 5. november 2009 Hei . Ja det skulle bare mangle . Gutter på 19 kan jo ikke noe . Dere jenter er tidligere utviklet , og generelt kåtere enn gutter . Hehe, den var drøy. At det er mange jenter som foretrekker en mann som er noen år eldre er sin sak, det kan jeg leve veldig godt med i dag. Har jo allerede betalt prisen for skjevheten i yngre dager da konkurransen om jentene ble hardere fordi så mange jenter shoppet oppover i årskullene. Men at jenter skulle være kåtere enn unge gutter er ganske fjernt fra sannheten. Mens mannen er på topp sekuelt i sekstenårsalderen når kvinnen sin seksuelle topp i førtiårsalderen. Da snakker vi selvsagt om kåthet, ikke popularitet hos det annet kjønn. Selv om jeg har sterke drifter i dag hadde jeg jo vesentlig flere utløsninger per dag i slutten av tenårene.
Stefan Skrevet 5. november 2009 #27 Skrevet 5. november 2009 Jeg må innrømme at når helt unge jenter kommer bort for å sjekke meg opp, gjør det ikke mye med meg. Det blir liksom et spørsmål hva i alle dager de kan tilby meg. Og skulle det nå vise seg at de er dyktige seksuelt, så kommer spørsmålet hva pokker man skal snakke om under sexpausen... Nei, jeg trenger noen som kan møte meg på flere plan, og derfor tenner ikke unge jenter meg.
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter Skrevet 5. november 2009 #28 Skrevet 5. november 2009 Jeg må innrømme at når helt unge jenter kommer bort for å sjekke meg opp, gjør det ikke mye med meg. Det blir liksom et spørsmål hva i alle dager de kan tilby meg. Og skulle det nå vise seg at de er dyktige seksuelt, så kommer spørsmålet hva pokker man skal snakke om under sexpausen... Nei, jeg trenger noen som kan møte meg på flere plan, og derfor tenner ikke unge jenter meg. hahahahahahah, du er så latterlig at jeg får vondt i ballene.
Gjest Gjest_surra_* Skrevet 5. november 2009 #29 Skrevet 5. november 2009 Jeg må innrømme at når helt unge jenter kommer bort for å sjekke meg opp, gjør det ikke mye med meg. Det blir liksom et spørsmål hva i alle dager de kan tilby meg. Og skulle det nå vise seg at de er dyktige seksuelt, så kommer spørsmålet hva pokker man skal snakke om under sexpausen... Nei, jeg trenger noen som kan møte meg på flere plan, og derfor tenner ikke unge jenter meg. Jeg synes tenker akkurat det samme som deg, men altså med omvendt fortegn, fori jeg er kvinne. Vil tro at det også er et "trofe-aspekt" rundet dette med eldre gutter/menn for noen unge jenter, slik det er for noen unge menn, når de kan få "ha seg" med voksne kvinner/jenter. Selv tenner jeg på modne menn, med erfaring både fysisk og mellom ørene - og jeg er selv moden kvinne.
Stefan Skrevet 5. november 2009 #30 Skrevet 5. november 2009 hahahahahahah, du er så latterlig at jeg får vondt i ballene. Du vil nok vokse opp en dag du og, Casanova...
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter Skrevet 5. november 2009 #31 Skrevet 5. november 2009 Du vil nok vokse opp en dag du og, Casanova... Damer er verdens enkleste ting så lenge du følger instinktene dine. Så fort du begynner å tenke, kommer problemene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå