Gjest woman Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er en dame på 28 år, som fortrekker godt voksne menn. Har to elskere nå, på 43 og 44 år. Disse har bare en helt enorm seksuell kraft, i forhold til de jeg har vært med på min egen alder. Flere som forertrekker voksne menn? Elsker deres mandighet, og deres kraft! :D
Gjest womenwomen Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Dessto yngere dessto bedre he he. På en god kveld får jeg tak i gutter under 20 og det er digg he he
Gjest Arizawe Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er 25 år og opplever ofte at jeg er mer tiltrukket av menn i 30-åra heller enn de på min egen alder, fordi de er mEnn og ikke "gutter". Det handler absolutt om mandighet og seksuell utstråling for meg
litle my Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Forstår akkurat hva du mener. Tiltrekkes selv av eldre menn. Er selv 23 og holder på med en mann på 34. Etter noen forhold med menn litt mer rundt min alder har jeg gidd de opp. Føler ikke de kan sammenlignes med eldre mannfolk. Synes eldre mannfolk kan varte oss bedre opp og føler de setter mer pris på samme tingene som meg.
felgen Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er enig, har alltid følt det sånn. Nå er jeg nitten, og lever flott med en mann som er åtte år eldre.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Forstår akkurat hva du mener. Tiltrekkes selv av eldre menn. Er selv 23 og holder på med en mann på 34. Etter noen forhold med menn litt mer rundt min alder har jeg gidd de opp. Føler ikke de kan sammenlignes med eldre mannfolk. Synes eldre mannfolk kan varte oss bedre opp og føler de setter mer pris på samme tingene som meg. Rart, jeg er gutt 22, og tiltrekkes kun av eldre jenter fordi jeg synes jenter på min egen alder bare er opptatt av "spill"...mens eldre jenter er mer rett fram og oppriktige og enklere å snakke med.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er en dame på 28 år, som fortrekker godt voksne menn. Har to elskere nå, på 43 og 44 år. Disse har bare en helt enorm seksuell kraft, i forhold til de jeg har vært med på min egen alder. Flere som forertrekker voksne menn? Elsker deres mandighet, og deres kraft! :D Nja nå er jeg ikke like gammel så deg da. Jeg er 19 år, men jeg orker ikke gutter på min egen alder. De er så jævla barnslige. Jeg vil kun ha et forhold med en mann. Ikke i 40 årene, det er for gammelt for meg, men 22+
Gjest MikeWaters Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Nja nå er jeg ikke like gammel så deg da. Jeg er 19 år, men jeg orker ikke gutter på min egen alder. De er så jævla barnslige. Jeg vil kun ha et forhold med en mann. Ikke i 40 årene, det er for gammelt for meg, men 22+ Vis meg en mann på 22 og jeg skal vise deg en liten gutt
Hanselot Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Eldre menn?? 34?? Bestefar er en gammel mann, ikke jeg
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er en dame på 28 år, som fortrekker godt voksne menn. Har to elskere nå, på 43 og 44 år. Disse har bare en helt enorm seksuell kraft, i forhold til de jeg har vært med på min egen alder. Flere som forertrekker voksne menn? Elsker deres mandighet, og deres kraft! :D For all del, det er mange som er i samme båt som deg, ikke noe å skamme seg over. Jeg nærmer meg den alderen dine elskere har og dersom jeg fant ei på din alder, eller noen år yngre er jeg i grenseland i forhold til "gammel gris", men du derimot er bare fri, heldig, akseptert og reflektert i forhold til dine valg
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Eldre menn?? 34?? Bestefar er en gammel mann, ikke jeg Mmmmmm, da er du YNGRE enn meg, og jeg tenner på yngre og virile menn....
Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Nja nå er jeg ikke like gammel så deg da. Jeg er 19 år, men jeg orker ikke gutter på min egen alder. De er så jævla barnslige. Jeg vil kun ha et forhold med en mann. Ikke i 40 årene, det er for gammelt for meg, men 22+ Det er ganske normalt det da Lykke til
Suzy Skrevet 23. oktober 2009 #13 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har alltid likt eldre menn og da snakker vi tjue år eldre og mer enn det
litle my Skrevet 29. oktober 2009 #14 Skrevet 29. oktober 2009 Eldre menn?? 34?? Bestefar er en gammel mann, ikke jeg Vil si en mann på 34 er eldre pga at han er eldre enn meg.. Men er ikke gammel.. Bestefar er gammel.. :D Var ikke stygt ment sånn. Bare en måte og uttrykke seg på..
Troilltøva Skrevet 29. oktober 2009 #15 Skrevet 29. oktober 2009 absolutt jeg 21 og min kjære er 34 år ...han liker yngre, jeg liker eldre. perfekt match
litle my Skrevet 29. oktober 2009 #16 Skrevet 29. oktober 2009 Rart, jeg er gutt 22, og tiltrekkes kun av eldre jenter fordi jeg synes jenter på min egen alder bare er opptatt av "spill"...mens eldre jenter er mer rett fram og oppriktige og enklere å snakke med. Har ikke truffet på en eneste mann rundt min alder eller yngre som er på samme "nivå" som meg selv. Jeg er ganske voksen for alderen og kunne tenkt meg og slått meg helt til ro med en mann no. Kunne tenkt meg familie og alt som hører til. Føler alle på min og din alder begynner å kaldsvette bare du nevner familie og huslån.. De er ute etter forhold som de kan ha set gøy i. Ikke seriøst.. Mange jenter er opptatt av spill som du nevner. Men føler gutta er mye mer opptatt av det. Eldre mannfolk (30+) er mer direkte om hva de vil.
Troilltøva Skrevet 30. oktober 2009 #17 Skrevet 30. oktober 2009 Har ikke truffet på en eneste mann rundt min alder eller yngre som er på samme "nivå" som meg selv. Jeg er ganske voksen for alderen og kunne tenkt meg og slått meg helt til ro med en mann no. Kunne tenkt meg familie og alt som hører til. Føler alle på min og din alder begynner å kaldsvette bare du nevner familie og huslån.. De er ute etter forhold som de kan ha set gøy i. Ikke seriøst.. Mange jenter er opptatt av spill som du nevner. Men føler gutta er mye mer opptatt av det. Eldre mannfolk (30+) er mer direkte om hva de vil. er såå enig med deg! dette gikk egentlig ikke opp for meg før jeg faktisk traff han jeg er med nå som er 34 år som nevnt lengre over her, han er ung til sinns og jeg moden for alderen
litle my Skrevet 30. oktober 2009 #19 Skrevet 30. oktober 2009 er såå enig med deg! dette gikk egentlig ikke opp for meg før jeg faktisk traff han jeg er med nå som er 34 år som nevnt lengre over her, han er ung til sinns og jeg moden for alderen Litt enig med deg.. Men har alltid likt eldre menn. Når jeg var 16 var jeg sammen med en som var 12 år eldre enn meg.. Mange synes det var ekkelt og rart. Men vi trivdes med forholdet og brydde oss ikke om hva noen sa..
Gjest womenwomen Skrevet 31. oktober 2009 #20 Skrevet 31. oktober 2009 Litt enig med deg.. Men har alltid likt eldre menn. Når jeg var 16 var jeg sammen med en som var 12 år eldre enn meg.. Mange synes det var ekkelt og rart. Men vi trivdes med forholdet og brydde oss ikke om hva noen sa.. Har hatt sex og flørt med menn i aldersspekteret mellom 20 år og 50 år ... 50 åringen var en tragisk opplevelse desverre . Dårlig erreksjon og han fikk ingen orgasme . Jeg var ca 28 år da - og trodde virkelig han skulle være sprekere . Kjempe nedtur . Aldri mer noen gamling på meg .Han var tydelig ferdig med sex ... og hadde neppe lang tid igjen ...før staven sansynligvis ville bare henge ...fremover ,uansett hvor ung og sexy partner han fikk . Kjedelig ! 4o årngen var deilig da i sengen - han hadde allt jeg kunne ønske meg . Sprek var han også og meget kjekk mann for alderen . jeg var 27 - 28 ...noe sånt . Ble litt hekta på han .Var ikke så enkelt å glemme den natten nei : ) De fleste 30 årige menn - er veldig bra i sengen . Fornøyd med alle dem jeg har prøvd i denne alder . 2o åringen som var jomfru ...overrasket meg positivt . Han var faktisk bra i sengen .Utholdende første gang ..det hadde jeg ikke forventet . Fikk orgasme med han første gangen , og andre ..,osv osv Han må ha vært et naturtalent : ) Menn mellom 20 og 40 + er best i sengen . Alle veldig brukbare for å si det slik , stort sett . Hilsen WW
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå