Gjest O'hara Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om eggløsningstestene slår ut om kvelden? Jeg har fått beskjed om å teste med morgenurin, men glemte det på dag 10-13. Tok en test på kvelden på dag 13 som viste negativt, og tidligere har jeg ikke vist positiv test før rundt dag 16... Ser bare for meg at jeg har gjort en skikkelig brøler her, men er usikker på om testene slår ut på kvelden eller ikke. Noen som vet?
pleiepike Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om eggløsningstestene slår ut om kvelden? Jeg har fått beskjed om å teste med morgenurin, men glemte det på dag 10-13. Tok en test på kvelden på dag 13 som viste negativt, og tidligere har jeg ikke vist positiv test før rundt dag 16... Ser bare for meg at jeg har gjort en skikkelig brøler her, men er usikker på om testene slår ut på kvelden eller ikke. Noen som vet? Jeg har hørt at man ska teste me ettermiddagsurinen jeg...?
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 På mine tester står det at man ikke skal teste med morgenurin. Man skal teste på ettermiddagen, og ikke drikke noe 2-3 timer før.
Gjest lhinn Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 hei på billigtestene jeg kjøpte på http://www.lavpris-tester.com/ stod det i bruksanvisningen at man helst skulle bruke ettermiddags urin. årsaken til dette kan du lese på pernille.info; 10. Skal man bruke morgenurin på eggløsningstester? Nei. LH produseres om morgenen og utskilles ikke i urinen før senere på dagen. Man får det mest pålitelige resultatet på eggløsningstesten ved å teste på ettermiddags- eller kveldsurin. Det kan fungere fint med morgenurin også, men dersom man støter på problemer med morgenurin nør man gå over til å teste senere på dagen. personlig prøvde jeg både ut morgen- og ettermiddags urin. det var ingen tvil om at testene slo ut bedre på ettermiddagen! lykke til!
Gjest O'hara Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Ok. Takk for svar. Jeg har fått beskjed fra sykehuset om å teste på morgenurin, så derfor gjør jeg det Var bare redd for at jeg hadde gått glipp av en EL, men da har jeg muligens ikke gjort det likevel. Puuuh! Da er det bare å vente, så får jeg se om det blir EL og om det blir innsetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå