Gjest Gjest_sissel_* Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg med et regnestykke? Skal selge leiligheten. Megeleren mente jeg ikke kunne få mer enn 690.000 som var det jeg gav for den. Har til sammen 735.000 i lån(billån er medregnet i dette) Og 20 i kredittkortgjeld(mastercard) Det koster ca 60 tusen å selge leiligheten sa han.. Hva burde jeg gjøre her? Se vekk fra kredittkosrtgjelda og prøve å betale den ned utenom, eller ha en samtale med banken å høre om de kan legge kredittkosrtgjelda på det andre lånet, slik at jeg altså har 755.000 i gjeld..(Kredittkort skal jeg aldri mer bruke!!) For så å selge leiligheten å satse å få 690-700.000(megleren mente ikke jeg kunne få så mye mer, kjøpte denne for det samme for 1 år siden) Da sitter jeg igjen med enten 105.000 eller 125.000(medregnet kredittkort?) i gjeld? Er det lurere å leie ut en periode først? Skal flytte sammen med mannen min, enten kjøpe meg inn hos han hvis jeg får solgt eller betale leie til han hvis jeg får leid ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå