Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Noen som har testet disse produktene? Har sett en del gode omtaler på diverse blogger. Noen her som har testet??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jepp jeg digger EOS lipbalm! Kjøp de på VITA
desperate Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er veldig glad i min Jeg har den røde.
Jade Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Funker ikke på mine lepper (som er veldig tørre). Men sikkert veldig greie for de som "ikke trenger leppepomade". Upraktisk form, ser teit ut hvis du skal ha den i lomma.
Skosåle Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 På meg som har veldig tørre lepper funker den i ti minutter, før leppene blir like tørre igjen. Jeg gledet meg til å kjenne lukta på de, siden alle sa at de luktet sååååå godt. Synes egentlig at de lukta kvalmende alle sammen. -Men, så er det mange som liker de, så det er verdt et forsøk. ;-)
-Butterfly- Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 jeg likte min VELDIG godt, helt til kulden satte inn... når det er kaldt er det ikke annet enn decleor sin lip balm som duger på meg. men i sommermånedene, eller om du ikke har flasse-sprekke-supertørre lepper, så er den helt fantastisk;-) den inneholder iallefall kun trygge ingredienser, jeg får klumper på innsiden av leppene av dårlige lip balmer, men ikke av denne!
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg liker mint-lukten/følelsen, men den gir absolutt ingen effekt på mine lepper. Jeg har ikke problemlepper som ser tørre ut, men de føles alltid litt tørre. Det føles på en måte som om jeg må smøre og smøre og smøre uten at jeg får noen virkning, og det er jo ikke meningen. Idiotisk form også, blir fort skitten og stygg.
Lisama Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 må si meg enig med de fleste her, lipbalmen er egentlig ikke kjempegod, heller helt "ordinær". Holder meg til rosebud og REN sin lipbalm som er verdt hver eneste krone
Vulpes Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har EOS lipbalm i mint-lukt. Det er den beste leppepomaden jeg har prøvd hittil. Jeg har tidligere brukt Savex, Lypsyl, Labello, Vaseline og noen fler jeg ikke husker i øyeblikket. EOS leppepomaden trenger godt inn i leppene og hjelper fort. Leppene mine har ikke "ørkenflekker" lenger, men selv om jeg smører dem inn noen ganger hver dag er de fortsatt ikke helt myke og gode. Fortsatt litt tørrhet igjen.
Gjest NinaLo Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har den lysegrønne i vannemelon/eple-lukt. Kjempedeilig, og ikke noe tull eller usunne ingedienser! :rødme:
Jade Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 For meg må den gjerne inneholde gull og grønne skoger. Men det hjelper ikke det, når leppene sprekker av tørrhet!
Lisama Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 For meg må den gjerne inneholde gull og grønne skoger. Men det hjelper ikke det, når leppene sprekker av tørrhet! Enig!
Rexina Skrevet 2. november 2009 #13 Skrevet 2. november 2009 Har alle tre og liker minten og den andre grønne best. Den grønne digger jeg både lukt og svalende følelse på leppene. Tok den nettopp med inn i Sahara, da jeg var der i 4 dager, og den gjorde virkelig godt når det var varmt og leppene ble tørre av luften. Tror ikke den er like effektiv i Norge når kulden setter inn da..
Gjest c79 Skrevet 2. november 2009 #14 Skrevet 2. november 2009 Jeg har ikke tørre lepper i utgangspunktet, men de føles tørre 10 minutter etter jeg har brukt noen av disse. Decleor sin leppepomade i stiftform (koster en drøy tier mer) fungerer veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå