Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Dyrleger

Psykologer

Kirurger

... Synes egentlig de lengre utdannelsene som virkelig går i dybden av flere felter er de som er mest "stilige".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Advokat

Revisor

Finansrådgiver

Programmerer

*De som har lykkes med noe helt av seg selv*

- Som i å starte en bedrift som etterhvert krever ansatte osv. Å skape arbeidsplasser for andre kun ut i fra en idé og drøm de en gang hadde..

Hmm.. det kalles vel kanskje gründer ;)

Skrevet

Spennende er folk som har en realfagsutdannelse, som gjør at de ser verden på en annen måte enn oss andre vanlig dødelige. Som f.eks:

Geolog / fysiker / kjemiker

Fysikere

Biologer / Marinbiolog

Oseanografer

Romteknolog

Astrofysiker

Matematiker

:rødme:

Helt enig. Det er min totalt upartiske oppfatning :)

• 4 år senere...
Skrevet

NOEN yrker jeg liker: Utdeler, distributør, aktivitør, musikalsk aktivitør, avisbud, antikvariatsinnehaver, museumsformidler, barnepasser, vaskerimedarbeider, bibliotekmedarbeider, freelancejournalist, spådame/-mann, naturterapeut, pleieassistent, gatekjøkkenmedarbeider, renovasjonsarbeider, renholder, barnehageassistent, barneparkassistent, skoleassistent, SFO-assistent, helseinstitusjonsassistent, statist, isbilsjåfør, pizzabud, skraphandler, båtinnreder, bokbussassistent, loddselger, julebutikkinnehaver, barnehjemsassistent, aldershjemsassistent, bistandsarbeider, turistinformasjonsmedarbeider.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker ikke om min jobb. Forbundet med mange myter. Jeg svarer når jeg blir spurt.

Å, spennende, kan de si.

Har du sett, har du opplevd, hvordan er det der? Sannheten er at jeg får aldr sett noe særlig. Jeg har sett mange flyplasser.

Noen tror det er over betalt, føler de legger litt " status" i det, men det er ikke et statusyrke. ( ikke fly nei)

Titler er heller ikke jeg opptatt av. Jeg bryr meg om personen bak.

Anonymous poster hash: 7bc99...de7

Skrevet

Astronauter

Optometrister

Forskere

Arkitekter

//Sportsidiot

AnonymBruker
Skrevet

Psykolog.

Anonymous poster hash: 96342...01a
Skrevet

Mange slags yrker kan være spennende alt etter hvordan man selv trives og har interesse for det.

Skrevet

Bioingeniør

Patolog

Autopsitekniker

Gravferdskonsulent

Tegneserietegner

Konditor

AnonymBruker
Skrevet

Naver ♥ :smoke:

Anonymous poster hash: 52fa0...9ec
AnonymBruker
Skrevet

pilot for ambulansehelikopter eller brannmann. Etter det så er alt sidestilt.

Anonymous poster hash: 747d1...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...