Gjest BabyBlue Skrevet 12. desember 2010 #121 Skrevet 12. desember 2010 Dyrleger Psykologer Kirurger ... Synes egentlig de lengre utdannelsene som virkelig går i dybden av flere felter er de som er mest "stilige".
line_thor Skrevet 12. desember 2010 #122 Skrevet 12. desember 2010 Advokat Revisor Finansrådgiver Programmerer *De som har lykkes med noe helt av seg selv* - Som i å starte en bedrift som etterhvert krever ansatte osv. Å skape arbeidsplasser for andre kun ut i fra en idé og drøm de en gang hadde.. Hmm.. det kalles vel kanskje gründer
ilcrappo Skrevet 12. desember 2010 #123 Skrevet 12. desember 2010 Spennende er folk som har en realfagsutdannelse, som gjør at de ser verden på en annen måte enn oss andre vanlig dødelige. Som f.eks: Geolog / fysiker / kjemiker Fysikere Biologer / Marinbiolog Oseanografer Romteknolog Astrofysiker Matematiker :rødme: Helt enig. Det er min totalt upartiske oppfatning
Kulla-Gulla Skrevet 26. juni 2015 #124 Skrevet 26. juni 2015 NOEN yrker jeg liker: Utdeler, distributør, aktivitør, musikalsk aktivitør, avisbud, antikvariatsinnehaver, museumsformidler, barnepasser, vaskerimedarbeider, bibliotekmedarbeider, freelancejournalist, spådame/-mann, naturterapeut, pleieassistent, gatekjøkkenmedarbeider, renovasjonsarbeider, renholder, barnehageassistent, barneparkassistent, skoleassistent, SFO-assistent, helseinstitusjonsassistent, statist, isbilsjåfør, pizzabud, skraphandler, båtinnreder, bokbussassistent, loddselger, julebutikkinnehaver, barnehjemsassistent, aldershjemsassistent, bistandsarbeider, turistinformasjonsmedarbeider.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #125 Skrevet 26. juni 2015 Jeg snakker ikke om min jobb. Forbundet med mange myter. Jeg svarer når jeg blir spurt. Å, spennende, kan de si. Har du sett, har du opplevd, hvordan er det der? Sannheten er at jeg får aldr sett noe særlig. Jeg har sett mange flyplasser. Noen tror det er over betalt, føler de legger litt " status" i det, men det er ikke et statusyrke. ( ikke fly nei) Titler er heller ikke jeg opptatt av. Jeg bryr meg om personen bak. Anonymous poster hash: 7bc99...de7
sportsidiot Skrevet 26. juni 2015 #126 Skrevet 26. juni 2015 Astronauter Optometrister Forskere Arkitekter //Sportsidiot
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #127 Skrevet 26. juni 2015 Psykolog. Anonymous poster hash: 96342...01a
Berit Skrevet 26. juni 2015 #128 Skrevet 26. juni 2015 Mange slags yrker kan være spennende alt etter hvordan man selv trives og har interesse for det.
Pitabrød Skrevet 27. juni 2015 #129 Skrevet 27. juni 2015 Bioingeniør Patolog Autopsitekniker Gravferdskonsulent Tegneserietegner Konditor
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #130 Skrevet 27. juni 2015 Naver ♥ Anonymous poster hash: 52fa0...9ec
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #131 Skrevet 27. juni 2015 pilot for ambulansehelikopter eller brannmann. Etter det så er alt sidestilt. Anonymous poster hash: 747d1...07e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå