Gå til innhold

Kjæresten vil ha sidesprang med samme kjønn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hei, holder dette kort og konsist. Kjæresten min vil ha sidesprang med det samme kjønn, altså andre jenter, ikke nødvendigvis nå, men i alle fall i fremtiden. At jeg er med på dette er uaktuelt. Jeg kan få ha sidesprang med samme kjønn jeg også (andre menn), men det er latterlig lite aktuelt for min del.

Hvordan vil folk reagere på dette? Hvor vanlig er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hadde det vært uaktuelt. Jeg kan ikke se hvorfor hun vil planlegge å ha sex med andre enn deg heller...

Siden det er uaktuelt for å deg å ha et sideprang med en mann, kan du jo spørre om hun ville likt det om du ville ha sex med en annen kvinne. Det burde jo ikke være noen forskjell om man ligger med en mann eller dame.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
For meg hadde det vært uaktuelt. Jeg kan ikke se hvorfor hun vil planlegge å ha sex med andre enn deg heller...

Siden det er uaktuelt for å deg å ha et sideprang med en mann, kan du jo spørre om hun ville likt det om du ville ha sex med en annen kvinne. Det burde jo ikke være noen forskjell om man ligger med en mann eller dame.

Hei, det har jeg allerede spurt om, og hun mener det ikke blir det samme om jeg skal ha sidesprang med kvinner. Argumentet er at hun dekker mitt kvinnelige behov, mens jeg ikke dekker hennes kvinnelige "behov" (bare hennes mannlige). Er enig i at hun dekker mine kvinnelige behov, men synes likevel hennes syn blir skjevt og urettferdig.

Skrevet

Utroskap er utroskap uansett.

Jeg er så drittlei av at "jentesex" er såpass mye mindre verdt enn heterosex at flere syns det er helt greit å gjøre selv om man er i forhold.

Ugh.

Hvis hun vil pule rundt uten din tillatelse så får hun rett og slett ikke være i et forhold. Enkelt og greit.

Å dra frem at "du ikke dekker mine behover" blir for dumt. Når man går inn i forhold så gir man avkall på en del ting. Det er bare sånn det er. Hvis man ikke takler det så lar man være å gå inn i forhold.

:oppgitt:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Hei, det har jeg allerede spurt om, og hun mener det ikke blir det samme om jeg skal ha sidesprang med kvinner. Argumentet er at hun dekker mitt kvinnelige behov, mens jeg ikke dekker hennes kvinnelige "behov" (bare hennes mannlige). Er enig i at hun dekker mine kvinnelige behov, men synes likevel hennes syn blir skjevt og urettferdig.

Så lenge du ikke liker det, og ser på det som utroskap så spiller det liten rolle hvem som får sitt behov dekket eller ei. Hun kan ikke "kreve" å få gjøre noe du ikke liker.

Enig med deg gitt!

Gjest Gjest_forhold_*
Skrevet

Hvis begge er enige at man kan ligge sammen med andre når man er i et forhold så har jeg ingen problemer med å godta det. Selv kunne jeg ikke levd i et sånt forhold.

Er dere uenige, ja da må dere vurdere hva dere gjør med forholdet videre.

For meg er det et fett om den jeg er sammen med er utro med en mann eller kvinne, og den forklaringen hennes høres ut som direkte pisspreik for meg. Jeg hadde ikke blitt lenge i det forholdet, men det er meg.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Latterlig og patetisk av dama.

Sånn går det når det hele tiden reklameres for slikt i alle dameblader og på tv-serier for damer.

Skrevet
Hei, holder dette kort og konsist. Kjæresten min vil ha sidesprang med det samme kjønn, altså andre jenter, ikke nødvendigvis nå, men i alle fall i fremtiden. At jeg er med på dette er uaktuelt. Jeg kan få ha sidesprang med samme kjønn jeg også (andre menn), men det er latterlig lite aktuelt for min del.

Hvordan vil folk reagere på dette? Hvor vanlig er det?

Slike jentesprang er akseptert i noen kulturer.

det kan også være litt skummelt, for hun andre jenta kan kreve for stor plass, og dytte deg vekk eller lage intriger.

Det at hun prater om det betyr at hun ikke vil gjøre det bak ryggen din.

Men det er opp til deg å sette grenser. Vær tydelig på hva som er dine grenser. Spør om dama di kan leve med de. Hvis du ikke er nok for henne, så må dere vurdere hva som skal til, og om hun må klare seg med litt lite, eller om du må tillate litt mer, eller om du må finne ei dame du kan ha eksklusivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...