Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest Venetia
Skrevet (endret)

Takk for meg.

Endret av Venetia
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil gjerne ha noen kommentarer. Hvis dere gidder.

Å, jeg tipper det er mange som gidder det.

Syv måneder. I syv måneder har dere vært... ingenting? For du er forelsket i ham, og han er... tja, hvem vet? Happy to be here?

Åååh. jeg kjenner at jeg blir helt oppgitt. Er han redd for å "kaste bort tiden" sin? Da er det jo dumt at han gjør akkurat det, da. Og kaster bort din tid samtidig. Dette er umodne gutter i et nøtteskall.

Kanskje han etterhvert vil elske deg. Kanskje ikke. Og kanskje vil torskefisket ta seg opp til neste år... er det kanskje du vil leve for?

Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men en av dere er ikke gammel nok til å holde på med det han gjør. For de fleste mennesker som er noenlunde voksne vet at enten så er man i et forhold med noen, eller så er man det ikke.

Vel, det finnes en slags hybrid, der den ene tror hun (for det er som oftest en "hun") er i et slags forhold, mens den andre aktivt lar være å tenke for mye over det, og håper hun ikke vil mase for mye om dette "forhold"-greiene, ihvertfall ikke når noen hører der. Eller i sengen.

Og alt dette trenger jeg ikke fortelle deg, for du vet det. Det er derfor du har skrevet et innlegg på dette forumet.

Skrevet

Ah, nå så jeg hvor gamle dere er. Jeg overså det isted, sikkert fordi synet ble forstyrret store mengder irritasjon.

Og det var ikke overraskende at han er eldre enn deg i år og fortsatt ikke moden nok til noe som helst.

Skrevet

Jeg vill snakket med ham og bedt ham om å bestemme seg. Enten er dere sammen, eller så er det slutt.

Men ikke si det før du er klar for å gjøre det. Tomme trusler er aldri bra.

Det han har nå er en veldig grei avtale for ham. Han har en nydelig venninde å ha sex med, og tilbringe passe mye tid med, imens han venter på drømmedama.

Beklager at jeg er så krass. Men han utnytter deg, og det er slemt!

Du fortjener så mye bedre.

En som vil fortelle deg, og hele verden at han har verdens flotteste kjæreste. Og som elsker deg.

FJeg tviler veldig sterkt på at han vil si det til deg. Men om du gjør det slutt nå, og gjennomlever kjærlighetsorgen en stund, vil du være fri og klar når drømmemannen dukker opp, klar til å ta deg med storm. ;)

Så snakk med ham. Be ham velge. Enten kjærester med alt det innebærer, eller så er det slutt.

Og da bør du bryte kontakten med ham. Vennskap vil bare bety en fortsettelse av det dere har nå. Uten noen forandringer.

Skrevet

Høres ut som utnyttelse for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...