FastEnde Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hei, Kan dere som har prøvd produkter fra dette merket dele deres erfaringer her? Takker masse på forhånd
Gjest Simbelmynë Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har prøvd sjampo og balsam (for normalt hår) og er veldig fornøyd. Får blankt, skinnende og mykt hår og har til og med fått en kommentar om at håret mitt så veldig fint ut etter at jeg begynte å bruke dem. Har også prøvd nattkremen og er fornøyd med den og.
FastEnde Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 Takk for svar:) Er det shampo for alle hårtyper? Vet du om de har noen gode hårkur?
Gjest Simbelmynë Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har denne: http://www.greenpeople.co.uk/aloe-vera-shampoo-200ml.aspx. Står at det er for normalt hår. Vet ikke om de har hårkur, men du kan jo titte litt på sidene deres og se hva du finner
Lykkelitenen Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Veldig fornøyd med denne serien Har uren hud som går helt av skaftet om vinteren, og denne ble en reddende engel når jeg prøvde denne i februar i fjor! Brukte rensemelken og toneren om kvelden, renseskummet om morgenen, vitaminkremen deres og nattkremen deres. Huden ble supermyk, mye mindre urenheter og null antydnig til tørrhet, og jeg har hud som vanligvis skriker etter fuktighet om vinteren. Også prøvd Sugarskrubben deres, samt bodybutteret. ELSK! Skrubben gjør huden supermyk og de gode fettstoffene etterlater huden skikkleig fuktet. Kan bli litt klissen, men litt såpe fjerner overskuddet så du slipper å bli klissen. Egner seg dog best om kvelden, da huden bruker litt tid på å la alt trekke inn. Bodybutteret er også utrolig bra. Kan virke feit emd første øyekast, men når man prøver den blir man frelst. Smelter på huden og trekker utrolig raskt inn! Ser ut som om det ligger et lag på huden, men når man kjenner etter merker man at det er trukket inn. Gir en veldig deilig følelse og huden får fin glans. Supert produkt på tørre legger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå