Gå til innhold

Hvor ville du ha reist, dersom.............

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

du vant et gavekort på 15.000 kr?

Jeg vet ikke hvor jeg ville ha reist, men det hadde blitt en plass jeg aldri har vært før. Og da hadde jeg hatt mange valg, så lenge jeg bare har vært i Sverige, Danmark, Polen og Shetland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15.000. Hmm. Rekker jo ikke SÅ langt da.

Tror jeg rett og slett hadde vært meget original og tatt ungene med meg til sydens flotte strender og azurblå hav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Da kunne jeg lagt til litt selv og dratt til Sør-Afrika! (Stor drøm!)

- Ellers kunne jeg godt tenke meg å gjenoppleve Singapore/Vietnam.

- Men mest sannsynlig ville jeg ha tatt med kjæresten, og da ville det bare blitt 7500,- per person. Da tror jeg en rundreise i Italia (Roma/Firenze/Sardinia) ville ha ligget godt an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..ikke mer? :wink: 15.000 hjelper godt på, så det hadde nesten holdt til flybilletter til begge to t/r Kenya, Mombasa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde et gavekort på 15000 ville jeg dratt til Tenerife, nærmere bestemt Los Gigantes... Nydelig plass... Leilighetshotellet Royal Sun har vi bodd på begge gangene vi har vært der, liker oss bare bedre og bedre for hver gang... :) På sommeren koster det ca. 14000 t/r for 2 (i Juni) og da bor man på et av Tenerifes mest ettertraktede hotell Royal Sun, der har du alt du trenger på kjøkkenet, stooooort bad, stor stue, adskilt soverom og en enda større terasse med stoler, bord og senger...

Er virkelig å anbefale, men jeg tror det er bare Star Tour som arrangerer den turen...

Uansett... Lykke til.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg tatt flyet til Kambodsja og vært en uke ved Ankor Wat. Det vakreste stedet på jord. Ahhh, jeg vil ha ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hit: http://www.westinmalta.com/. Har bodd der i 14 dager en gang og det var FANTASTISK!!! Jfr. siste Se & Hør er Jahn Teigen enig!! (De betalte sikkert :P )

Ellers ville jeg ha reist til USA og besøkt byen Spartanburg i South Carolina. (Det er sikker bare WildThing som forstår hvorfor :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min neste ferie går til Sør-Afrika og Botswana. Den koster mer enn 15.000 per pers, men et slikt gavekort ville ha kommet veldig godt med. Hvis noen vil gi meg et, så tar jeg gjerne imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel jeg skal til Rwanda i jula, så da hadde pengene gått til billett 7500 til meg, mannen min skal ikke ditt men til sin mor og det koster vel ca 3000med fly dit. Og så hadde vi spart resten og tatt en litt hopp-på tur.. Om man kunne delt det opp self.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde tatt med mann og barn til syden en kald og våt januar uke, når snøslapset klasker rundt forfrosne ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

15.000 er jo ikke mye, men... Har veldig lyst til å dra til India, men på det budsjettet ville jeg tatt fly til usa, så ville jeg kjøpt billige bussbillett hos Greyhound og busset rundt i statene i noen uker... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...