Ridder Reddik Skrevet 19. september 2003 #21 Skrevet 19. september 2003 Min ultimate grinesang er "Du måste finnas" - fra musikalen "Kristina från Duvemåla" (B.Andersson/B.Ulvaeus) Den er helt nydelig! Sukk...
Donnie Darko Skrevet 20. september 2003 #22 Skrevet 20. september 2003 Swans - Failure Les teksten.. http://www.metrolyrics.com/lyrics/56260/Swans/Failure/ Det er noe av det mest depressive jeg noensinne har hørt anbefales på det sterkeste
Lillemy144 Skrevet 21. september 2003 #23 Skrevet 21. september 2003 kommer litt an på åssen humør jeg er i, da. Trist, sånn helt generelt: Atomic kitten, last goodbye Avril lavigne, i'm with you Såra: Blue feat. E. John, sorry seems to be the hardest word Christina aguilera, beautiful Kjærlighetssorg: Daniel bedingfield, if you're not the one Enrique Iglesias, hero A-teens, heartbreak lullaby ellers: t.A.T.U, 30 minutes Avril lavinge, complicated Britney spears, i'm not a girl not yet a woman Alle sangene har høy grinefaktor. God gråt! :cry: :cry: :cry: :trøste:
Gjest Embla s Skrevet 21. september 2003 #24 Skrevet 21. september 2003 Hver gang jeg hører disse sangene blir jeg alvorlig trist: Tyven tyven DumDumBoys :cry: Erindring Kari Bremnes (tekst av Tove Ditlefsen) :cry: :cry: Cut here The Cure Og stort sett de fleste fra Svarta Bjørn platen til Kari Bremnes :cry: (Da jeg var mindre, hadde jeg So tired med Ozzy Osbourne som deppesang..)
Lillemy144 Skrevet 22. september 2003 #25 Skrevet 22. september 2003 noen VIRKELIG triste er jo bon jovi, all about loving you eller Meryl Cassie, the dream must stay alive
Gjest lekebøll Skrevet 22. september 2003 #26 Skrevet 22. september 2003 Nick Cave: The weeping song Nina Simone: Wild is the wind Kurt Nilsen: I Kent: Stanna hos mig HIM: Join me in death Eva Cassidy: Time is a healer
Lillemy144 Skrevet 23. september 2003 #28 Skrevet 23. september 2003 Swans - Failure Les teksten.. http://www.metrolyrics.com/lyrics/56260/Swans/Failure/ Det er noe av det mest depressive jeg noensinne har hørt anbefales på det sterkeste :cry: :cry: Gud så trist den var! :cry:
Summerprincess Skrevet 23. september 2003 #29 Skrevet 23. september 2003 Tracy Chapman, Stage Dolls " Hard to say goodbye"
Gjest Starya Skrevet 23. september 2003 #30 Skrevet 23. september 2003 Soundtracket til Braveheart eller Piano.
Salt Skrevet 24. september 2003 #31 Skrevet 24. september 2003 Enya- "Once you had gold". Synes den er kjempefin, men så trist :cry: Og Carole King "Anyone at all"+ Harry Nilsson "Remember".
Titti Skrevet 24. september 2003 #32 Skrevet 24. september 2003 SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORD, med Elton John. :oops: Phu, den gjør meg helt matt. Min skikkelige tenke-deppe-gråte-sang......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå