Gjest Angel_like Skrevet 16. august 2003 #1 Skrevet 16. august 2003 Noen av dere som har noen favoritt-deppe-sang? En sang dere alltid slår på når dere er lei dere og trenger litt trøst? Personlig setter jeg på enya - may it be når jeg trenger trøst og har noen tårer som skal falle. Noen?
Arwen Skrevet 16. august 2003 #2 Skrevet 16. august 2003 For øyeblikket - My immortal : Evanescense (selv om jeg ikke har felt noen tårer til sangen teller det vel? )
:-) anna Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 Leonard Cohen - Famous blue raincoat Noe av det tristeste jeg vet i hele verden nesten.
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #4 Skrevet 16. august 2003 Kjærlighets sorg: Don't speak av No doubt.... ellers prøver jeg å høre på blid musikk for å trøste meg selv. Ella Fitzgerald hjelper alltid på humøret!
Gjest Liten Skrevet 17. august 2003 #7 Skrevet 17. august 2003 Har grått en del til Fuglane vett av Vamp etter at en nær venn var syk og døde i sommer... Ei der fuglane vett, kim så leve og dør. Der fins håp har eg rett, i det fuglane vett Ellers synes jeg at Bjørn Eidsvåg sin Eg ser kan være fin når ting er vondt og tungt.
Jinx Skrevet 17. august 2003 #8 Skrevet 17. august 2003 Jeg har mange mange mange deppesanger.. Bare se her : Prince - Purple Rain Phil Collins - One More Night Bjørn Eidsvåg – Eg Ser Gary Moore - Empty Rooms Garth Brooks - The Dance Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love Eric Carmen - All By My Self Charlene - I've Never Been To Me Bryan Adams - Please Forgive Me Bonfire - Give It A Try Eagles - Hotell California, Desperado Backstreet Boys – Drowning Helloween - A Tale That Wasn't Right Art Garfunkel-Bright Eyes Jan Johnsen - Se På Mej Jan Johnsen - Jag lever nu DDE - Det fine vi hadd sammen The Moody Blues – Nights In White Satin Nazareth - Where Are You Now ? Goo Goo Dolls – Iris Chicago – Stay The Night Ten Sharp - You Marius Muller - Carmen Led Zeppelin - All Of My Love Sinead O Connor - You Cause As Much Sorrow Pink Floyd – High Hopes Toto – I Will Remember (hele albumet TAMBU egentlig) Stage Dolls – Love Dont Bother Me U2 - One, Pride Dum Dum – Tyven Tyven A-ha – Velvet Puh ! + + + Men når jeg kjører bil hører jeg ofte på Stage Dolls.. (den "nye" dobbelt cd) og der er det en sang jeg får tårer i øynene av og det er "Heart Of a Woman"..
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #10 Skrevet 17. august 2003 Uansett tid og årsak til stemningen: U2: Everybody hurts.
tuji Skrevet 17. august 2003 #11 Skrevet 17. august 2003 Gjenoppdaget "Wicked game" med Chris Isaac her om dagen. Den får meg til å føle meg vemodig samtidig som den er utrolig fin. Kanskje jeg har et glemt minne fra den sangen?
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 17. august 2003 #12 Skrevet 17. august 2003 Tim McGraw - Forget About Us. Tim McGraw - Just To See You Smile Roy Orbison - In Dreams
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2003 #13 Skrevet 17. august 2003 Jewel: Foolish games Joni Mitchell: River REM:Everybody hurts Unni Wilhelmsen: Won't go near you
Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #14 Skrevet 17. august 2003 Vel, jeg pleier å like litt "sinte" sanger hvis jeg er lei meg. Til det fungerer Ella Fitzgerald: Cry me a river. Era: Mother, blir jeg alltid litt trist av, den minner meg om moren min... Det samme gjelder Annie Lennox: No more I love you's. U2: One, blir jeg ikke trist av, men den er fin å høre på når det tetner til... Bjørn Eidsvåg: Eg ser, selvfølgelig. Unni Wilhelmsen: Won't go near you er veldig flott... Og gjenkjennende. Amanda Marshall: Let it rain, en av de "sinte". :smile: Adam Cohen: Cry Ophelia. Vel, det var noen...
Gjest Donna Skrevet 17. august 2003 #16 Skrevet 17. august 2003 Noen av de som allerede er nevnte - men også Skyfri himmel med Bjørn Eidsvåg .......eller. ....det er helst en grine sang da .....da strømmer tårene :oops:
PrinsesseGullhår Skrevet 17. september 2003 #18 Skrevet 17. september 2003 Peter Gabriel - I Grieve Tom McRae - Sao Paolo Rain Garbage - Cup Of Coffee :cry: :cry: :cry:
Gjest Tristessa Skrevet 17. september 2003 #20 Skrevet 17. september 2003 Jeff Buckley - Hallelujah er den ultimate tårperse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå