Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Er det båser der, eller er det bare de store dusjhallene tilgjengelig? Kunne tenkt meg en svømmetur snart
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Ingen båser der nei, du må dusje sammen med alle andre i en sånn "hall". Og så kommer de ansatte inn i dusjen regelmessig og sjekker at alle dusjer UTEN klær. Har du bikinitrusa på da, så står de og ser på deg helt til du har tatt den av, før du kan fortsette dusjen. Jeg har sluttet å gå dit for lenge siden.
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Pokker og... Er det andre steder i Haugesund det er mulig å svømme? Det begynner bli litt vel sent på året til å svømme utendørs nå.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Ingen båser der nei, du må dusje sammen med alle andre i en sånn "hall". Og så kommer de ansatte inn i dusjen regelmessig og sjekker at alle dusjer UTEN klær. Har du bikinitrusa på da, så står de og ser på deg helt til du har tatt den av, før du kan fortsette dusjen. Jeg har sluttet å gå dit for lenge siden. Ser ikke problemet, så lenge de ansatte er av samme kjønn. Viktig at man dusjer uten klær !
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Tysværtunet i Aksdal Takk Blir rotete med tanke på busser, men jeg skal absolutt se nærmere på den Jeg vet det er enkelte hoteller som pleier ha ulike tilbud for folk som bor i nærområdet, men er det noe slikt her i byen?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Dusjing med badetøyet på er bare ekkelt. Blir glad når de ansatte kommer inn i garderoben og påpeker det jeg! Fins nok av fjortisjenter som dusjer med badetøy på, og uten å dusje håret!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Ja, hva er egentlig problemet? problemet er at de badevaktene glor så innmari, er ikke hyggelige og har fått meg til å slutte å gå der også. men det er selfølgelig viktig å dusje når så mange svømmer i samme vann, men så mye gloing har jeg aldri sett før! er ikke alle som er like frie nå det gjelder fellesdusjing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå