Gjest Jente16år Skrevet 16. august 2003 #1 Del Skrevet 16. august 2003 Bare et enkelt spørsmål! jeg er lei! Har ennå ikke fått mensen og er rimelig oppgitt. Jeg tør simpelten ikke gå på skolen uten bind i tilfelle pluttselig mens! :oops: :oops: Dette har jeg holdt på med de fire siste årene :evil: Jeg er sikker på at jeg er den eneste i klassen som ikke kan bruke g-string da jeg må hele tiden bruke disse bindene :oops: Jeg føler meg så sikker med bind at nå hender det at det kommer en skvett i ny og ne Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #2 Del Skrevet 16. august 2003 det finnes jo nå truseinlegg som er formet til g-streng,det kan du jo prøve. Dessuten tror jeg ikke det er noen fare,i begynnelsen kommer det bare en liten forvarsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. august 2003 #3 Del Skrevet 16. august 2003 Enig med gjest her, bruk heller truseinnlegg. Det finnes forøvrig bind for string-truser også. Men det er ikke meninga at du skal gå med bind når du ikke har mens, og definitvt ikke i 4 år i strekk! Bruk truseinnlegg, og ha et bind i sekken, det holder i lange baber. Mensen kommer når den kommer, men du blør neppe spesielt mye første gangen, og uansett rekker du oppdage det og gå på do, skifte til bind om det behøves. Jeg føler meg så sikker med bind at nå hender det at det kommer en skvett i ny og ne Hva gjør jeg? Mener du med dette at du bruker bindet som bleie, at du fotrdi du er så "trygg" på det rett og slett mister den kontrollen over blæra som du lærte deg for 12-14 år siden? Da bør du DEFINITIVT innse at du må slutte å gå med bind hele tida. Lukkemuskenen bør du kontrollere bedre enn som så, og kroppen din har ikke godt av at du går med bind hver eneste dag i 4 år. Rett og slett: kjøp en pakke truseinnlegg (for string om du vil) og bruk disse til du trenger bind. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #4 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg fikk mensen i 7 klasse. Jeg hadde vært på toaletten rett før friminuttet, og ingen mens hadde kommet. Da skoletimen var over, så hadde jeg fått mensen. Jeg blødde som en foss fra første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 17. august 2003 #5 Del Skrevet 17. august 2003 Hei Jeg synes også et du bør slutte å bruke bind hver dag. Det er ikke bra for underlivet ditt (det blir alt for tett og klamt), og dessuten koster det jo masse penger! Første gangen blør du neppe særlig mye. Og uansett så får du som regel et forvarsel ved at du får litt brunlig utflod, eller at det kommer litt blod, før mensen setter skikkelig i gang. Dersom du ikke går i hvite/ lyse klær tåles det også at det kommer en del blod før det vises utenpå buksa. Og det er det du er redd for kanskje? Klærne blir rene igjen når du vasker dem med vaskepulver og varmt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå