Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Lurer på hva dere prioriterer ved valg av brudesko? Føler ofte at de skoene som er flotte å se på ser veldig ubehagelige ut å gå med en hel dag, mens de skoene som ser behagelige ut, er så styge at jeg må passe på at de ikke viser på bilder.. Hva enker dere??
hegejenta30 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Definivt komfor! Det fins fine sko som er komfortable også da! Sjekk: http://www.odfs.no/index.php?cPath=21_39_57 De har mange sko som egner seg til brud også! Og siden det er danskesko så er det meningen man skal kunne ha de på seg en goooood stund uten å bli sliten i beina. Jeg skal ta en tur innom her etter anbefaling fra ei venninne som har problemer med å finne gode sko.
Cæmis Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har tenkt stil i første runde, men har jo sett på hel og fasong på skoen før jeg har kjøpt de. Jeg har to sko for dagen med litt ulik passform.
Gjest Rose Problematique Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Siden jeg skal ha kort kjole, hvor skoene synes, måtte jeg ha sko som var begge deler. Fant mine drømmesko i disse. Ekstra vrient for meg var det at jeg ikke ville rage 5cm over min brudgom på dagen, så jeg måtte ha noe med lav hæl.
Christal Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Som Ole Brum sier, ja takk begge deler. Jeg har tittet litt og prøvd en del sko og det finnes faktisk sko som er både pene å se på og behagelige å gå med. Men må nevne at jeg er vant til å gå med høyhælte sko og syns det er bedre enn flate sko
Anaconda Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg anbefaler deg i alle fall ikke å gjøre samme tabben som jeg; å kjøpe sko som bare er fine. Om vonde sko er det lett å tenke at "de går seg til." Nei, det gjør de ikke - det blir bare verre og verre. Kjipt å gå rundt som en ku/gås, alt etter som, i bryllup. Det er alt annet en fint, mener jeg Hvis du bruker litt tid kan du nok finne et par som oppfyller begge "kravene" Endret 23. oktober 2009 av annipanni
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Siden jeg skal ha kort kjole, hvor skoene synes, måtte jeg ha sko som var begge deler. Fant mine drømmesko i disse. Ekstra vrient for meg var det at jeg ikke ville rage 5cm over min brudgom på dagen, så jeg måtte ha noe med lav hæl. Er det den fargen du skal ha på de også?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg anbefaler deg i alle fall ikke å gjøre samme tabben som jeg; å kjøpe sko som bare er fine. Om vonde sko er det lett å tenke at "de går seg til." Nei, det gjør de ikke - det blir bare verre og verre. Kjipt å gå rundt som en ku/gås, alt etter som, i bryllup. Det er alt annet en fint, mener jeg Hvis du bruker litt tid kan du nok finne et par som oppfyller begge "kravene" Åssen sko hadde du da? Typisk stiletthæler?
hegejenta30 Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Siden jeg skal ha kort kjole, hvor skoene synes, måtte jeg ha sko som var begge deler. Fant mine drømmesko i disse. Ekstra vrient for meg var det at jeg ikke ville rage 5cm over min brudgom på dagen, så jeg måtte ha noe med lav hæl. De var skikkelig søte! Hva slags kjole hadde du til de?
Gjest Rose Problematique Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal ha en femtitalls-aktig kjole, hvit med sorte fløyelskanter. Har ingen bilder å vise, for den finnes sålangt kun i mitt eget hode
-Englefjes- Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg valgte komfort, og dermed lave sko, men det var også fordi jeg ikke ville rage over brudgommen. Men jeg synes skoene var veldig fine også (ballerinasko i annen farge enn kjolen). Det var utrolig deilig å kunne danse til den lyse morgenen uten å ha vonde føtter. Nå er det jo mange hæyhælte sko som både er fine og komfortable, så om man bruker litt tid kan man finne noe som egner seg. Det kan være smart å se i andre butikker enn typiske brudebutikker, og også se på sko som kanskje ikke faller direkte inn under brudekategorien. Skoene trenger nødvendigvis ikke å være i hvit sateng. Husk også at om man har lang kjole, så synes ikke skoene spesielt godt. Et alternativ er selvfølgelig å ha de rålekre, men kanskje ukomfortabel skoene på seg under vielsen og mottagelsen, og så skifte til andre, mer komfortable sko rett før middagen.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er veldig åpen for å kikke i andre butikker enn vanlige brudebutikker...faktisk har jeg ikke kikket i brudebutikker enda,da jeg synes skoa der er litt i dyreste laget. Prøvde et par sko på Økonomisko her om dagen. Hvite,helt enkle greie sko til 299,-. Men de var rett og slett grusomme å gå med! Jeg er vant med høye hæler,så det var ikke det som var problemet. Men det var akkurat som at tyngdepunktet ble rart og klarte liksom ikke å finne balansen. Hælen vingla frem og tilbake. Altså-ikke de rette skoa for bryllupsdagen,hehe... Får ta en tur innom brudebutikker snart,tror jeg..må finner noen snart,begynner å få litt dårlig tid. Har funnet flere veldig flotte sko på nettet,men tørr ikke kjøpe dem,da jeg har veldig vanskelige føtter å kjøpe sko til..
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har sko som er flotte OG komfortable Brudestøvletter med snøring, ikke så altfor høy hel.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. oktober 2009 #14 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har sko som er flotte OG komfortable Brudestøvletter med snøring, ikke så altfor høy hel. Ja,det er jo sikkert stilig,men det ville ikke passet til min kjole. Og hadde nok blitt litt varmt med støvletter i juli..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå