Gjest BettinaKJ Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Har noen her vært i Island med f.eks kjæresten sin? Jeg har veldig lyst til å kjøpe billetter til meg og min kjære, men trenger litt råd og tips ang hvor det er fint å dra og hva det er koselig å gjøre.
Gjest handy Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Har noen her vært i Island med f.eks kjæresten sin? Jeg har veldig lyst til å kjøpe billetter til meg og min kjære, men trenger litt råd og tips ang hvor det er fint å dra og hva det er koselig å gjøre. Jeg var der for noen uker siden, det er halv pris av hva det har vært der før. Kurs 1 norsk kr mot 22 islanske. forholdet var 1 til 11 for 18 mnd siden. Blå lagune må sees/bades i, ellers har de masse utflukter fra 200-1000 spenn pr pers. Snøscooter på isbre, nordlys, hvalsafari, monstertruck kjøring, geysir osv. Lå på Hilton 2km fra sentrum 70 kr i taxi inn til byen. 5 stjernes restaurant, der en 4/7 retters kostet lattelige 360 spenn, helt sykt. Man kan betale med kort over alt og shuffel busser går også over alt. Ellers er det masse å shoppe hvis man er jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå