Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Skru av nokialyd ved oppstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man skrur av den der "dubidubidu"-nokia-lyden som kommer når man skrur på mobilen? Har lett i bruksanvisning og menyer uten å finne noe. Dette gikk helt fint å skru av på min gamle nokia, så jeg vil tro det går an på en nyere modell også?

Skrevet
Noen som vet hvordan man skrur av den der "dubidubidu"-nokia-lyden som kommer når man skrur på mobilen? Har lett i bruksanvisning og menyer uten å finne noe. Dette gikk helt fint å skru av på min gamle nokia, så jeg vil tro det går an på en nyere modell også?

Dette har jeg forsøkt å finne svaret på i en evighet. Riktignok på E52, men det er jo samme telefonen...

Skrevet

Er dette en form for tvunge reklame fra nokias side, eller hva... noen som har den modellen som har klart å skru den av?

Skrevet

Endelig fikk jeg det til... gikk på profiler og generell, og satte varslingstoner til av. Det betyr visstnok også at jeg ikke får varseltone ved lavt batterinivå... men det er i hvert fall det nærmeste jeg har kommet en løsning.

Skrevet

På min Nokia 7610 går jeg inn på innstillinger > telefon > oppstarttone. Det er nok individuelt fra modell fra modell om man kan slå av oppstarttonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...