Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Noen som vet hvordan man skrur av den der "dubidubidu"-nokia-lyden som kommer når man skrur på mobilen? Har lett i bruksanvisning og menyer uten å finne noe. Dette gikk helt fint å skru av på min gamle nokia, så jeg vil tro det går an på en nyere modell også?
Max Magnus Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Noen som vet hvordan man skrur av den der "dubidubidu"-nokia-lyden som kommer når man skrur på mobilen? Har lett i bruksanvisning og menyer uten å finne noe. Dette gikk helt fint å skru av på min gamle nokia, så jeg vil tro det går an på en nyere modell også? Dette har jeg forsøkt å finne svaret på i en evighet. Riktignok på E52, men det er jo samme telefonen...
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Er dette en form for tvunge reklame fra nokias side, eller hva... noen som har den modellen som har klart å skru den av?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Endelig fikk jeg det til... gikk på profiler og generell, og satte varslingstoner til av. Det betyr visstnok også at jeg ikke får varseltone ved lavt batterinivå... men det er i hvert fall det nærmeste jeg har kommet en løsning.
Amanlis Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 På min Nokia 7610 går jeg inn på innstillinger > telefon > oppstarttone. Det er nok individuelt fra modell fra modell om man kan slå av oppstarttonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå