Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #1 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dere ser så sabla likedan ut alle sammen! Hadde jeg fått en 10er for hver gang jeg passerte noen med denne "looken" så hadde jeg vært rik nå. Ser dere selv hvor like dere er?? Tenker du ikke "åhh,så kjedelig" Eller tenker du "yes,jeg har forstått hva majoriteten bruker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 20. oktober 2009 #2 Del Skrevet 20. oktober 2009 Eller kanskje man tenker; "Dette er noe jeg liker, og derfor går jeg slik." Er jo en del personer som faktisk går med klær de trives i, og som ikke bryr seg så veldig mye om der er andre som kler seg maken eller om der finnes noen som synes de er kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 20. oktober 2009 #3 Del Skrevet 20. oktober 2009 litt rart at plutselig ALLE liker å se ut som de er sputtet ut fra en 80talls ski-film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella Mae Skrevet 20. oktober 2009 #4 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Boblejakke og perleøredobber? Det kunne ikke falt meg inn en gang Endret 20. oktober 2009 av Ella Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaFemme Skrevet 20. oktober 2009 #5 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kunne like gjerne sagt dette om andre stiler. "Alle dere med langt, svart hår og nagler og mørk sminke. Dere ser heeelt liiike ut, azz." "Alle dere med saggebukser, skeiv caps og store, baggy gensere. Dere ser heeelt liiike ut, azz." Greit det kanskje er flere av boblejakkejentene men resten av folka innen de forskjellige klesstilene er ikke så sabla forskjellige fra hverandre de heller. Det er det som er in i mainstreamen nå, deal with it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 20. oktober 2009 #6 Del Skrevet 20. oktober 2009 Her hvor jeg bor er det faktisk de aller fleste som IKKE går slik kledd. Så "ALLE" blir vel kanskje litt overdrevet? For å si det slik; jeg tror det er flere som går i Levi's og t-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 20. oktober 2009 #7 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kunne like gjerne sagt dette om andre stiler. "Alle dere med langt, svart hår og nagler og mørk sminke. Dere ser heeelt liiike ut, azz." "Alle dere med saggebukser, skeiv caps og store, baggy gensere. Dere ser heeelt liiike ut, azz." Greit det kanskje er flere av boblejakkejentene men resten av folka innen de forskjellige klesstilene er ikke så sabla forskjellige fra hverandre de heller. Det er det som er in i mainstreamen nå, deal with it. Godt sagt, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 20. oktober 2009 #8 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er ikke dette en "fjortis-look" da? Fjortiser er jo ikke kule hvis de ikke går kledd sånn som andre fjortisser. (Tror de da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venetia Skrevet 20. oktober 2009 #9 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvem bryr seg vel om at alle andre kler seg likt og kjedelig? Det er jo det som gjør mote og klær gøy, slik at de som gidder skiller seg ut på en positiv måte. Og føler seg bra med seg selv. Å gå rundt og irritere seg over at småjenter ikke kler seg originalt er jo helt meningsløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 21. oktober 2009 #10 Del Skrevet 21. oktober 2009 det er jo det som er kjedelig da, at de står og hyler av oss (les meg) som ser ut som en konstant syre-trip fordi det liksom skal være provoserende? HVORFOR er det provoserende med en fargeglad stil? Jeg bare bruker denne tråden til å spørre. Ingenting er gøyere enn massemasse farger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #11 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kunne like gjerne sagt dette om andre stiler. "Alle dere med langt, svart hår og nagler og mørk sminke. Dere ser heeelt liiike ut, azz." "Alle dere med saggebukser, skeiv caps og store, baggy gensere. Dere ser heeelt liiike ut, azz." Greit det kanskje er flere av boblejakkejentene men resten av folka innen de forskjellige klesstilene er ikke så sabla forskjellige fra hverandre de heller. Det er det som er in i mainstreamen nå, deal with it. Jeg mener det blir litt feil å sammenligne her.. Boblejakke/perleøredobber/hårtopp-folka er de som oftest tilhører den delen av samfunnet som kanskje kan kalles moteslaver. Det var disse folka som brukte månestøvler da det var in.Og kommer Gina Tricot til å lansere bukser med 3 bein så vil disse folka bruke dem.. De "gruppene" du nevner er grupper som alltid vil bruke de klærne de bruker,som ikke endre stil men som beholder den for alltid.(veldig bastant sagt men du skjønner pointet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 21. oktober 2009 #12 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kunne like gjerne sagt dette om andre stiler. "Alle dere med langt, svart hår og nagler og mørk sminke. Dere ser heeelt liiike ut, azz." "Alle dere med saggebukser, skeiv caps og store, baggy gensere. Dere ser heeelt liiike ut, azz." Greit det kanskje er flere av boblejakkejentene men resten av folka innen de forskjellige klesstilene er ikke så sabla forskjellige fra hverandre de heller. Det er det som er in i mainstreamen nå, deal with it. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #13 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror ikke jeg har sett en eneste fjortis som går kledd slik, jeg men det er ikke en klesstil jeg selv kunne tenke meg, for å si det sånn. Fjortiser har sin "uniform", og om noen år ser kanske kleskoden slik ut? Brrrrr.... Så lenge jeg slipper å se rosa leggvarmere og tupert hår, er jeg glad til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jesusfashion Skrevet 21. oktober 2009 #14 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei til mainstream, ja til strikking! Og om du først skal være mainstream, vær det helt uten stil! xoxo Jesusfashion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2009 #15 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dere ser så sabla likedan ut alle sammen! Hadde jeg fått en 10er for hver gang jeg passerte noen med denne "looken" så hadde jeg vært rik nå. Ser dere selv hvor like dere er?? Tenker du ikke "åhh,så kjedelig" Eller tenker du "yes,jeg har forstått hva majoriteten bruker" Men så er de 16 år alle sammen også da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 21. oktober 2009 #16 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg mener det blir litt feil å sammenligne her.. Boblejakke/perleøredobber/hårtopp-folka er de som oftest tilhører den delen av samfunnet som kanskje kan kalles moteslaver. Det var disse folka som brukte månestøvler da det var in.Og kommer Gina Tricot til å lansere bukser med 3 bein så vil disse folka bruke dem.. De "gruppene" du nevner er grupper som alltid vil bruke de klærne de bruker,som ikke endre stil men som beholder den for alltid.(veldig bastant sagt men du skjønner pointet..) Skjønner poenget ditt, men det er nå uansett slik at de fleste klesstiler har tilhengere som kommer til og faller fra. Noen holder på dem lengre ann andre. Det er heller ikke slik at "alle" som plasseres i båsen "fjortisser" går kledd som beskrevet. Tror trådstarter hadde blit utrolig mye rikere hvis vedkommende hadde fått "en tier" for hver som går kledd i jeans og t-skjorte! Endret 21. oktober 2009 av Shinana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #17 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tror trådstarter hadde blit utrolig mye rikere hvis vedkommende hadde fått "en tier" for hver som går kledd i jeans og t-skjorte! Ja, det er jeg utrolig lei av: Kjedelige menn som går med kjedelige, ukledelige jeans og t-skjorte! Urk! Det er så lite sexy som man får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose Problematique Skrevet 23. oktober 2009 #18 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei til mainstream, ja til strikking! Og om du først skal være mainstream, vær det helt uten stil! xoxo Jesusfashion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 23. oktober 2009 #19 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, det er jeg utrolig lei av: Kjedelige menn som går med kjedelige, ukledelige jeans og t-skjorte! Urk! Det er så lite sexy som man får det. Tror vedkommende hadde tjent vel så mange tiere på jenter/damer som på gutter/menn. Len deg tilbake neste gang du er et sted med mye folk samlet; du vil bli overrasket over hvor mange som kler seg slik. Ikke noe galt i det altså, men det viser altså hvor lite oppmerksomhet de får for bekledningen. Det er de som skiller seg ut som får den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blitza Skrevet 23. oktober 2009 #20 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva med å la folk gå i det de vil? Skjønner ikke noen gidder å engasjere seg i andres liv og hvordan de lever det, hvordan de kler seg, hva de spiser osv. Jeg syns det er mye bedre å konsentrere meg om meg og mitt, jeg har ikke tid eller lyst til å bry meg om hva andre har på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå