Gå til innhold

Forholde seg til xen..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mims_*
Skrevet

Jeg har en eks som det ble slutt med for over et år siden, neste helg skal vi i bryllup sammen hos en felles kamerat. Vi hadde ikke noe fint brudd, kan man godt si og er absolutt ikke på talefot i dag. Problemet er at vi hadde samme vennekrets, men i dag er da de gamle vennene 'våre' stort sett kun hans og de vil også være der. Føler det blir exen og vennene hans + meg som vil være der, kjenner ikke noen andre der liksom.. regner med at den felles kameraten vår vil jeg ikke snakke mye med heller da han tross alt skal gifte seg og vil være litt 'hos alle sammen' under hele festen :yvonne:

Kjenner jeg blir både svett og stresset av tanken på dette, stort sett fordi han har sagt mye stygt om meg under og etter bruddet - har liksom hengt ut hele forholdet våres til alle som vil høre.. dvs gamle venner, deres partnere, familie osv ovs.. til og med på facebook måtte han skrive om hele greia. Og nå, 1 år senere, må jeg være i samme rom med alle disse menneskene som har en rimelig vridd versjon av bruddet våres. Noen tips om hva jeg kan gjøre for å ikke føle meg så ille til mote der? Er redd for å måtte tusle rundt alene der, tydelig ensom mens folk driver og kommenterer seg i mellom om diverse :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Nå må jeg innrømme at jeg ble litt nysgjerrig på hva som har skjedd..

Hvordan går det med deg i dag da..har du kommet over han?Isåfall kan dette være en mulighet til å skvære opp?(uten å lage drama,da denne dagen hører brudeparet til)?....

Det går nok fint,man frykter alltid det verste..så viser det seg at det ikke er så ille alikevel... :klemmer:

Gjest Gjest_Murre_*
Skrevet

Er du nødt til å gå da? Selv unngår jeg alt av slike ting om jeg skulle ha følt meg ubekvem, et brullyp er ikke det verste man må unngå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...