Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Nei... igjen? :dåne: Hva skjer med vannforsvinningen hos dere da.. noe som er lekk nå eller? Huff... :kjefte: litt for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er samme lekkasjen som sist.. :sukk: Den har gått opp igjen... Heldigvis er vi ikke heeeeelt fri for vann.... den renner så vidt noe ut av kranen når vi har på fult trykk, så det fylles heldigvis i toalettet! :jepp: Så da slipper vi det problemet iallefall :)

Det er sinnsykt hvor mye vann det går bare for å skylle ned i do :dåne: Og jeg gidder ikke å hente vann flere ganger om dagen for å hive i dass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt tomt for vann.. :glare: Må vel bare belage oss på at det blir slik i noen dager.. :sukk:

I dag er tapeten min full! :jepp:

Jeg skal til jordmor og på ammekurs etterpå, jeg må på apoteket å hente medisin, på NAV med foreldrepengesøknaden også skal vi i en annen bank i møte for å høre om vi kan få lån og gå over til å bli kunder hos dem :Nikke:

Så i dag blir det ikke noe jobb :nigo: Jeg liker det jeg :fnise:

Så nå skal jeg egentlig bare spise og fikse meg, så må jeg dra å fylle bensin og dra avgårde :jepp:

Blir spennende å se om jeg har lagt på meg noe mere nå siden sist jeg var hos jordmor :lol: Har jo klart meg med bare 1,4kg helt siden starten av svangerskapet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos jordmor og med resten av bissidagen. :) Håper vannet er tilbake når du kommer hjem igjen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos jordmor :)

Venter på oppdatering, noe spennende må vel ha skjedd i løpet av dagen... den var jo ganske travel :):popcorn:

Men ammehjelp... så tidlig? Trodde det var noe man fikk ETTER fødsel jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ammehjelp, men ammekurs bare :Nikke: Det er et tilbud de har til oss her i bygda slik at vi vet litt mer om hva vi går til og hvilke problemer vi kan støte på o.l :Nikke: Blir jo alà fødselskurs bare om amming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos jordmor :)

Og håper at resten av denne travle dagen din blir bra også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper alt gikk bra hos jordmor og på ammekurs! Mye rart man må lære noe om for å bli foreldre skjønner jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen :Nikke:

Jeg kan ha så mye sex jeg vil :nigo: Det må feires! :danser:

Og ellers lite nytt... Vesla har det bra, sparker etter jordmoren og koser seg i magen, og jeg har faktisk gått ned en kilo siden sist! :hakeslepp: Så dvs at jeg har lagt på meg 400g iløpet av hele svangerskapet :lol:

Ammekurset kunne jeg sikkert klart meg foruten :rolleyes: Vi så bare en film om amming og sånt... alt som var på filmen var sånn som jeg faktisk viste fra før etter å ha lest her på KG :fnise:

Vondt i hodet fikk jeg og at å se på den bitte lille TV'n.. :glare:

Så nå skal jeg spise pølse og sove litt tror jeg... Så må vi vel dra en eller annen plass for å få dusjet iløpet av dagen.. Her er det fortsatt ikke nok vann.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars :ler:

Jeg kan tørke iallefall til i morgen sammen med deg :kose: Det er ikke sikkert det blir noe før på lørdag, så kanskje jeg tørker helt til da også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke tørke.. :sukk: Skal bli godt å komme tilbake til leiligheten vår, så vi slipper å smugpule.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minttu, jeg kan tørke med deg, jeg.

Supert :5:

Jeg får meg noe snart altså, men alikevel skal det være tørt.

Alt dette vi kvinner må putte i oss altså :roll:

Er det bare gravide som får lov til å tørke...? :sukk:

Nei, for jeg er ikke gravid! :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare gravide som får lov til å tørke...? :sukk:

Nei, for jeg er ikke gravid! :ler:

Jeg er heller ikke gravid. Jeg har bare Mannen utenbys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...