DDuck Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1701 Del Skrevet 26. mars 2010 Jepp, sparebank1 her.. Vi får prøve oss i Nordlandbanken også Jeg vet ikke om det blir tungvindt for oss å bruke DNB eller Nordea siden de ikke har kontorer her? :klø: Jeg vet ikke... vi bør vel ha et møte der vi møter opp i banken med alt av papirer o.l så da er det jo en fordel at det er i nærheten egentlig... Men det er klart at om vi slipper å møte opp, men kan ta alt over telefon og faks blir det jo noe annet Vi søkte jo samtidig om å få et lite billån for å kjøpe en mer familievennlig bil.. 70.000,-... og det skulle vi få, men ikke mer enn det.. Vi fikk ikke en gang til garasjen som vi ble lovet når vi tok opp lånet for å kjøpe huset Vår daværende saksbehandler gav oss klarsignal til å bygge garasje... vi måtte bare komme å si ifra når vi trengte pengene, men så sluttet hun og da ble det "glemt" og nå får vi ikke det engang.. Jeg håper jo også at vi skulle få starte før hun kommer slik at vi blir ferdige iløpet av høsten liksom SÅ hun kan få eget rom til jul! Meeen... det ser jo mørkt ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. mars 2010 #1702 Del Skrevet 26. mars 2010 DNB er bra Men når de ikke har kontor i nærheten av dere, da vet ikke jeg åssen det funker Hadde jo vært veldig flott for dere å få lån til utbygging og bil, det er jo et lån til nødvendige ting det er snakk om her. Og det med garasjen var latterlig da! Håper virkelig at det der ordnet seg, lykke til med det i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #1703 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er veldig nødvendig Skal vi ha flere barn enn dette MÅ vi ha flere rom.. Vi har to soverom i dag, men det ene er så lite at jeg vil bare kvalifisere det som bod... Men men... Vi får ta opp jakten på ny bank på mandag morning Nå skal vi spise litt fruuukost også skal vi kjøre avgårde til Ælen sin hjemplass å være der et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #1704 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg må jo bare dele det mest innbilske jeg noen gang har hørt Ælen si også Vi hadde en liten kosestund i morges og midt i hele greia hostet jeg litt for jeg hadde litt rusk i halsen.. Da presterer han å spørre "fikk du den i halsen eller?" etterfulgt av en sleip latter Snakker om å ha god tro på seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. mars 2010 #1705 Del Skrevet 27. mars 2010 NICE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. mars 2010 #1706 Del Skrevet 27. mars 2010 mannfolk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. mars 2010 #1707 Del Skrevet 27. mars 2010 Så bra! Håper frokosten smakte og at dere får det fint i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mars 2010 #1708 Del Skrevet 28. mars 2010 litt av det Ælen sa.. Ønsker dere en god påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #1709 Del Skrevet 28. mars 2010 Takk for titten alle sammen Nå sitter vi på Ælen sin hjemplass Nydelig vær i dag, men jeg har nytt det innendørs Har stekt opp en hel masse elgkjøtt nettopp som vi skal lage elggryte av i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mars 2010 #1710 Del Skrevet 29. mars 2010 Håper du koser deg med påskefri Dinedama!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. mars 2010 #1711 Del Skrevet 29. mars 2010 Ønsker deg en super påske - kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1712 Del Skrevet 29. mars 2010 Vi storkoser oss Skal hjem i dag da Må sjekke vannet og være litt sammen med pusi Også er det så sinnsykt mange fluer på loftet der Ælen har soverommet sitt! :dåne: Vi tok et titalls fluer i går kveld før vi la oss, klokka seks våknet jeg at et helsikens leven Da tok Ælen 20-30 fluer til og når vi sto opp tok vi ytterlige 10.. De kommer ut av vegger og vinduspakninger med en gang det blir litt varme der oppe... og det er utrolig hvor mye bråk de presterer å lage... Så i natt skal vi sove hjemme er vi enige om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mars 2010 #1713 Del Skrevet 29. mars 2010 Så mange fluer???? Det hørtes jo nesten litt ekkelt ut! Hvorfor bor de i veggen? God tur hjem til pusi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1714 Del Skrevet 29. mars 2010 De har fritidsproblemer tror jeg.. Nei jeg vet ikke... det er et gaaaaammelt hus og fluer pleier å overvintre i vegger og slikt Så kommer de seg rett og slett ut når de kjenner varmen og tror det er vår... eller noe sånt? Det er jo litt ekkelt... men det er mange andre kryp det kunne vært som hadde vært værre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 29. mars 2010 #1715 Del Skrevet 29. mars 2010 Hva slags blodsukker får man av en Grandis? Heisann Husker ikke om jeg har vert inne her og kommentert før, men jeg har ihvertfall vert endel inne og lest her Må først bare få si at magen din er kjempeflott! :rødme: Gravidmager er det fineste i hele verden syns jeg - helt på høyde med kattunger og nyfødte babyer :D Så må jeg også bare kommentere det Cypress spurte om her i boken din, for jeg har nemlig en venninne som jobber på stabburet der de lager grandis. Det er ganske mye sukker i pizzasausen i grandis. Det var ansatt en ny der engang, og han hadde glemt å ha i sukkeret i pizzasaus-oppskriften, og det ble ikke oppdaget før pizzaene var ferdiglaget. De måtte kaste hele den dagens produksjon på grunn av det! Så ulik ble altså smaken helt uten sukker i. Er så synd at det skal vere så mye sukker i alt synes jeg Skjønner jo at de sikkert selger mer, fordi man automatisk liker smaken (Kroppene våre er jo innstillt på å like sukker) men det burde vert noen lover og regler på sånt alikevel! Ihvertfall på ting som liksom skal vere middagsmat (gryteretter, sauser og mye annen ferdigmat har også forholdsvis mye sukker i seg) Skjønner forresten godt du vil sove hjemme nå etter fluehuset Vi var på en hytte engang, som hadde stått tom lenge. Og etter vi fyrte i ovnen, var der sikkert 70-80 fluer i vinduskarmen etter bare noen få timer! Jeg sto med en avis og et glass og fanget dem og kastet dem ut. De var jo ganske daffe etter å ha sovet i flere mnd inni sprekker og kroker, så det var ikke så vanskelig å få tak på dem (Syns fluer er litt ekle jeg) Ellers så vil jeg bare ønske deg og vesla i magen en god påske Dinedama! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1716 Del Skrevet 29. mars 2010 Så koselig med nytt besøk Velkommen skal du være! Ja babymager er fine de, men jeg holder en knapp på kattunger jeg Ja det er utrolig mye sukker i ferdigfabrikat :dåne: Det er synd egentlig for oss diabetikere, men det går jo bra å spise det Men det er jo ikke bare sukker, men også stivelse og den har samme effekt på blodsukkeret som sukker... Så det aller beste er jo å lage alt fra bunnen av, men det tar jo lengre tid og alt sånn, så det er lett å ty til halvfabrikat.. God påske til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. mars 2010 #1717 Del Skrevet 29. mars 2010 Det er tilsatt sukker i alt. Til og med i bacon! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1718 Del Skrevet 29. mars 2010 Seriøst?? Hvilket bacon da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. mars 2010 #1719 Del Skrevet 29. mars 2010 I alle fall skogsbacon. Har ikke sjekka noen andre. Og så har de kamuflert det, så det står ikke sukker på ingredienser, men glucose.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1720 Del Skrevet 29. mars 2010 aah... Såpass ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå