DDuck Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #1661 Del Skrevet 23. mars 2010 Har hørt rykter om at det er stor pågang på altinn Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #1662 Del Skrevet 24. mars 2010 Isj, restskatt er kjipt! Godt bonusen ihvertfall er i vente, så det ikke blir helt håpløst for dere! Lykke til på sykehuset i dag! Regner med det blir koselig å se vesla igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2010 #1663 Del Skrevet 24. mars 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1664 Del Skrevet 24. mars 2010 Da var jeg hjemme igjen Har fått henta barnevogna også, så nå skal det monteres UL'en gikk greit den Knetta har vokst lite siden sist, så legen ble bekymra for at hun ikke fikk nok blodtilførsel gjennom navlestrengen, men han skjekket det og alt var bra så han sa jeg ikke skulle bekymre meg Får bare høre etter han da Så hadde jeg tatt helt feil av timene mine Skulle til samtale med dia.sykepleier klokka 10 og på UL 12.30, men bytta om på klokkslettene :dåne: Dumme UL folka så jo ingenting, men tok meg inn de.. Så når jeg kom ned til dia.sykepleieren hadde jo selvfølgelig hun ikke tid til å snakke med meg da alikevel Men men... fikk levert blodsukkerene mine og slikt, så hun skulle se på de og ringe meg en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #1665 Del Skrevet 24. mars 2010 Så bra alt står bra til med vesla! Hun kan vel ikke vokse like mye hele tida heller... Men godt å vite at de sjekker for å være på den sikre siden! Og det må jo være veldig god tid på UL i og med de ikke tenkte over at du var for tidlig ute?? :klø: Får håpe du får grei oppfølging hos diabetessykepleieren over telefon også da, så du ikke går glipp av så mye. Lykke til med montering av barnevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1666 Del Skrevet 24. mars 2010 Neida de vokser vel litt i rykk og napp, men på bare 3 uker har hun gått fra å være 1% over gjennomsnittet til å være 10% under.. Da blir et morshjerte småbekymret Nå har jeg fått på hjulene Jeg tror jeg skal ta en pause hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. mars 2010 #1667 Del Skrevet 24. mars 2010 lillejenta mi var visst også lita.. særlig rundt hodet - men det var visst vanlig i vår familie og ligger under vekstkurvene.. Du blir nok passet på skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1668 Del Skrevet 24. mars 2010 Nå står vognen her så fin og klar til lille knetta :rødme: Ælen har testet alle finesser og sier seg fornøyd med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. mars 2010 #1669 Del Skrevet 24. mars 2010 Så koselig med vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1670 Del Skrevet 24. mars 2010 Jah Ikke så koselig å betale den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mars 2010 #1671 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Så bra at alt er bra med vesla Jeg gleder meg til jeg kan montere en vogn Hvilken vogn er det? Endret 24. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1672 Del Skrevet 24. mars 2010 Emmaljunga city cross i brun har vi Så har vi bagdel også da som vi skal bruke i børjan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mars 2010 #1673 Del Skrevet 24. mars 2010 Den så flott ut! Og kjekt med bag, det må man vel ha, vil nå jeg ha i hvert fall Men sittedelen var veldig flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1674 Del Skrevet 24. mars 2010 Bag må man jo ha mens ungen er så liten at den ikke kan sitte ja Det er en fordel Det er med et trekk til sittedelen også som skal være over føttene Den ser litt finere ut med det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mars 2010 #1675 Del Skrevet 24. mars 2010 Ah, kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. mars 2010 #1676 Del Skrevet 24. mars 2010 Lurt valg når dere får ungen på sommeren! (jeg trodde jeg hadde glemt at fra mine dager som vognselger, men noe satt da igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1677 Del Skrevet 24. mars 2010 Vognselgeren My returns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. mars 2010 #1678 Del Skrevet 25. mars 2010 Hun har det helt sikkert helt topp i magen din Fin vogn Den har jeg også lyst på, sånn, etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. mars 2010 #1679 Del Skrevet 25. mars 2010 Vognselgeren My returns Kanskje det er det jeg skal bli når jeg blir stor? (bortsett fra at noen gravid er litt skumle.. men de er ingenting i forhold til mødrene sine. noen av de som skal bli bestemor for første gang er crazy). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mars 2010 #1680 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvordan gikk foredraget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå