Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for besøk dere :klemmer:

Jeg er litt lat i dag kjenner jeg :Gjesp: Har nettopp levert inn en naturfagsinnlevering.. SItter bare å gruer meg til i morgen når jeg skal på jobb :fnise: Det blir ikke noe spesielt tungt eller noe, men jeg er bare lat :ler:

Vi har en edderkopp som dingler fra taket og lager seg nett over stuebordet.. :glare: Jeg liker den ikke, men jeg får ikke til å drepe den. Da klør det bare over hele meg :redd:

Og Ælen er ute å skrur på scooteren sin.. gidder ikke å rope han inn for å ta spidey.. Pusi hadde veldig lyst å ta den før i dag, men den dinglet for høyt for henne :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å være litt lat, du er ikke alene for å si det sånn :fnise:

Æsj, jeg hater edderkopper! Jeg hadde ropt på noen for å ta den, en gang løp jeg til stefaren min som hadde lagt seg, han måtte jo ta den før jeg la meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være lat på søndager. :Nikke: Man er vel unnskyldt ellers også når man er gravid. ;)

Håper du får en edderkoppfri søndagskveld. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Livia

Mammaen min støvsuger dem hun, men jeg tar ikke helt sjansen på å gjøre det samme, hva hvis edderkoppen ikke dør, men lager et stort reir inne i støsugeren med en million edderkoppbarn?

Få heller noen til å drepe den/ta den med ut :tommelopp: (Jeg som trodde det var på grunn av edderkopper man giftet seg.. :rolleyes::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt. Har vært litt fraværende en stund. Du er jo kommet riktig så langt i svangerskapet :) Nå går nok tiden fort framover! Er du lei av å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å være litt lat, du er ikke alene for å si det sånn :fnise:

Æsj, jeg hater edderkopper! Jeg hadde ropt på noen for å ta den, en gang løp jeg til stefaren min som hadde lagt seg, han måtte jo ta den før jeg la meg! :ler:

Det er lov å være lat på søndager. :Nikke: Man er vel unnskyldt ellers også når man er gravid. ;)

Håper du får en edderkoppfri søndagskveld. :kose:

Mammaen min støvsuger dem hun, men jeg tar ikke helt sjansen på å gjøre det samme, hva hvis edderkoppen ikke dør, men lager et stort reir inne i støsugeren med en million edderkoppbarn?

Få heller noen til å drepe den/ta den med ut :tommelopp: (Jeg som trodde det var på grunn av edderkopper man giftet seg.. :rolleyes::ler: )

Edderkoppen forsvant etterhvert den... jeg fikk med meg at den spant seg til pipa, og derfra forduftet den :redd: Jeg tør ikke å støvsuge de for jeg er sikker på at de kommer krypende ut igjen for å ta hevn :ler:

Innom og oppdaterer meg litt. Har vært litt fraværende en stund. Du er jo kommet riktig så langt i svangerskapet :) Nå går nok tiden fort framover! Er du lei av å vente?

Hallo :vinke:

Ja nå begynner jeg å komme et stykke på vei ;) Jeg er egentlig veldig lei ja :Nikke: Ikke av å være gravid eller noe, men bare lei av å prøve å sjonglere denne sykdommen oppi alt sammen... den tar liksom all tid og alt mot fra meg så det er rimelig kjedelig.. :sukk:

Men trøsten er at når ungen er ute så stabiliserer den seg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandags :klem: til Diners!

Edderkopper, å saligkatta, jeg kan ikke fordra dem!! Mer enn fire bein og jeg feiger ut. Alt med fire bein og pels på er greit, men når det blir flere bein enn det og pelsen byttes ut med hår, nei takk du :ler:

Håper dagen i dag blir en fin dag for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saligkatta faktisk :ler:

Nei det er jo ikke en av dyreverdens arter som er velkommen til meg ;) Men jeg er heldigvis ikke hysterisk heller :lol:

Håper du også får en fin dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkoppen forsvant etterhvert den... jeg fikk med meg at den spant seg til pipa, og derfra forduftet den :redd: Jeg tør ikke å støvsuge de for jeg er sikker på at de kommer krypende ut igjen for å ta hevn :ler:

Sånn er jeg også :ler: Om jeg skyller ned dyr, så tror jeg de kommer opp igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! Tirsdag og snart helg :bolledeig:

I morgen skal jeg og mamma på sykehuset å se på Lisja igjen :Nikke: Det blir koselig :) Så er det samtale med diabetesdama etterpå :Nikke: Jeg håper det og går rimelig greit... Jeg pleier å blåse skikkelig ut å gråte en del når jeg er der.. :sjenert: Håper jeg klarer å holde meg i morgen.. :sjenert:

Så har jeg hatt naturfagsprøve idag.. Vet ikke helt hvordan det gikk :glare: Er ikke noe særlig gla i naturfag egentlig.. men den var om to emner.. et som jeg kan veldig godt og et som jeg ikke kan i det hele tatt :fnise: Så da får jeg satse på en sånn midt på treet karakter da ;)

Ælen vikk vite at han får 32.000,- i bonus på jobben i dag :hoppe: Det blir bra :jepp: Så er jeg veldig spent på skatten. Siden jeg er selvstendig næringsdrivende får ikke jeg vite noe enda, og jeg lurer på om det gjelder for Ælen også siden vi er gift nå.. :klø: Jeg er litt usikker på akkurat det der..

Men alt i alt.. ingenting å klage på så langt i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kan jeg klage en liiiiiten klage...? :sjenert:

Ælen ble skyldig på skatten.. :sukk: 5500,-... men siden han får bonusen er det ikke noe problem egentlig :nigo: Bare litt kjipt at vi må bruke noe av de pengene på restskatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også skyldig. 26 kroner... :lol: Det er surt med restskatt, jeg fikk jo 15 000 i baksmell i fjor. Det er noe møkk!!! Men dere har jo fremdeles 27 000 igjen da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med ekstra penger!! :) Kjipt med restskatt ja.. Jeg har ikke fått sjekket min ennå.. Det står This method is not allowed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 32.000 skal jo betales skatt av først ;) Så restskatt.... ogsåååå noen bildeler.. og nedbataling av komfyren.. og vips så er det rimelig tomt :sukk:

Men men... Det er slikt som må til :Nikke:

Jeg er spent på min skatt.. jeg har enda ikke betalt noe skatt for i fjor jeg :lol: Fikk regning på skatten på den her tiden i fjor, så jeg håper den kommer i disse dager så jeg får betalt den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...