Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååh, det er gode nyheter! :hoppe:

og brødskive av alle ting :ler: du kan få litt hjemmelaget pizza, eller melkesjokolade med kvikk lunsjting av meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minttu... du må ikke friste en diabetiker da.. :sukk:

:fnise: Jeg tror jeg står over du ;)

Jezz Mazzi :klemmer: Vann er gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ikke ha så mye sjokolade, unnskyld :sukk:

Enn pizza da?

Skal gi deg noe du kan spise hvert fall :kose:

Hva med all bran, bananskiver, jordbærsyltetøy og lettmelk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke spise sjokolade noe særlig nei :)

Og melk, syltetøy og banan er veldig fy-fy det også :ler:

Nå når jeg er gravid hopper blodsukkeret så masse at det er umulig å spise sånne ting nesten ;) Men jeg kan jo spise det i teorien, men gidder rett og slett ikke å gjøre det for at jeg blir mer frustrert og redd pga blodsukkeret jeg får av det enn det er verdt :Nikke:

Pizza går til nød ;) Med grov bunn går det ganske greit :Nikke:

Jeg er så vanskelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dårlig stelt med det ja :ler:

----

trøtt jeg :Gjesp:

Skal bare tygge i meg den brødskiva jeg snakka sånn om før i kveld, så tror jeg jeg skal gå i senga med en av de nye bøkene mine :jepp:

Fikk Tom Egeland- Paktens Voktere og boken som filmen Shutter Island er basert på her om dagen :jepp: De gales Øy heter den på norsk.. tenkte jeg skulle begynne med den :Nikke:

Har lest Lucifers Evangelium av Egeland før jul og den var veldig god, så krimprisen han fikk var vel fortjent :jepp: Så da må jeg jo prøve flere bøker av han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig :) Jeg var nettopp inne hos deg også og oppdaterte meg :jepp: Her har vi også daff start på lørdagen... vi har ikke kledd på oss en gang :lol: Eller jeg har faktisk fått på meg BH og genser, men Ælen sitter enda bare i bokseren :ler:

Vi skal gjøre oss klare nå å dra til sentrum for å se etter en kompressor. Det har han funnet ut an ønsker seg i bursdagsgave, så da skal jeg betale en del av den :jepp: Kjekt og ha når vi skal begynne å bygge ut :)

Så skal vi møte en gjeng med gravide og nybakte foreldre-par på kafè etterpå :hoppe: Det blir kos!

Håper du og får en fin helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om du har en herlig lørdag :) Bare koselig med slike daffedager da :happy:

Kos dere masse på kafè :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de i butikken i går... REMA 1000!! Tenkte på deg da jeg så de, men kjøpte ikke.... ble løvbiff/løvstek i stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var på Rema 1000 i dag :fnise: Fant masse spennende der :lol: Er så skjeldent vi er innom der og handler at det er gøy å gå å se når man først er der :fnise:

Her ble det egg og bacon med salat ved siden :Nikke: Når jeg skulle lage middag var blodsukkeret allerede så lavt at jeg måtte ha noe som gikk fort :Nikke: Blir kottiser med potet, bernaise og grønnsaker i morgen tenker jeg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...