DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1621 Del Skrevet 19. mars 2010 Nei det er litt kjedelig å ha det sånn... God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1622 Del Skrevet 19. mars 2010 Håper du har en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1623 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja nå har vi vann, så nå er jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2010 #1624 Del Skrevet 19. mars 2010 :duskedame: :strix: :nigo: :bolledeig: Jeg feirer at vannet er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1625 Del Skrevet 19. mars 2010 Flotters Det skal jeg også feire med en brødskive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1626 Del Skrevet 19. mars 2010 ååh, det er gode nyheter! og brødskive av alle ting du kan få litt hjemmelaget pizza, eller melkesjokolade med kvikk lunsjting av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 #1627 Del Skrevet 19. mars 2010 Innom med en jeg. Ser dere har fått vannet tilbake, supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1628 Del Skrevet 19. mars 2010 Minttu... du må ikke friste en diabetiker da.. Jeg tror jeg står over du Jezz Mazzi Vann er gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1629 Del Skrevet 19. mars 2010 Du kan vel ikke ha så mye sjokolade, unnskyld Enn pizza da? Skal gi deg noe du kan spise hvert fall Hva med all bran, bananskiver, jordbærsyltetøy og lettmelk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1630 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan ikke spise sjokolade noe særlig nei Og melk, syltetøy og banan er veldig fy-fy det også Nå når jeg er gravid hopper blodsukkeret så masse at det er umulig å spise sånne ting nesten Men jeg kan jo spise det i teorien, men gidder rett og slett ikke å gjøre det for at jeg blir mer frustrert og redd pga blodsukkeret jeg får av det enn det er verdt Pizza går til nød Med grov bunn går det ganske greit Jeg er så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1631 Del Skrevet 19. mars 2010 Nei du da, da blir det hverken godiskos, middagskos eller frokostdate med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1632 Del Skrevet 19. mars 2010 Det blir dårlig stelt med det ja ---- trøtt jeg Skal bare tygge i meg den brødskiva jeg snakka sånn om før i kveld, så tror jeg jeg skal gå i senga med en av de nye bøkene mine Fikk Tom Egeland- Paktens Voktere og boken som filmen Shutter Island er basert på her om dagen De gales Øy heter den på norsk.. tenkte jeg skulle begynne med den Har lest Lucifers Evangelium av Egeland før jul og den var veldig god, så krimprisen han fikk var vel fortjent Så da må jeg jo prøve flere bøker av han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1633 Del Skrevet 19. mars 2010 Kos deg med brødskive og bøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. mars 2010 #1634 Del Skrevet 20. mars 2010 Titter innom for å oppdatere meg litt og ønske god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1635 Del Skrevet 20. mars 2010 Så koselig Jeg var nettopp inne hos deg også og oppdaterte meg Her har vi også daff start på lørdagen... vi har ikke kledd på oss en gang Eller jeg har faktisk fått på meg BH og genser, men Ælen sitter enda bare i bokseren Vi skal gjøre oss klare nå å dra til sentrum for å se etter en kompressor. Det har han funnet ut an ønsker seg i bursdagsgave, så da skal jeg betale en del av den Kjekt og ha når vi skal begynne å bygge ut Så skal vi møte en gjeng med gravide og nybakte foreldre-par på kafè etterpå Det blir kos! Håper du og får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. mars 2010 #1636 Del Skrevet 20. mars 2010 Håper dere får en flott dag for at vannet er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. mars 2010 #1637 Del Skrevet 20. mars 2010 Ser ut som om du har en herlig lørdag Bare koselig med slike daffedager da :happy: Kos dere masse på kafè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1638 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har fått tak i sommerkoteletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. mars 2010 #1639 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg så de i butikken i går... REMA 1000!! Tenkte på deg da jeg så de, men kjøpte ikke.... ble løvbiff/løvstek i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1640 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja var på Rema 1000 i dag Fant masse spennende der Er så skjeldent vi er innom der og handler at det er gøy å gå å se når man først er der Her ble det egg og bacon med salat ved siden Når jeg skulle lage middag var blodsukkeret allerede så lavt at jeg måtte ha noe som gikk fort Blir kottiser med potet, bernaise og grønnsaker i morgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå