Muffin! Skrevet 17. mars 2010 #1601 Del Skrevet 17. mars 2010 100 dager! Så ille det med vannet er. Helt håpløst, jo. til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1602 Del Skrevet 17. mars 2010 Uhu... jeg skjønner lite av disse forandringene i forumet :klø: Det virker liksom ikke slik som jeg er vant med lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1603 Del Skrevet 17. mars 2010 Det står at jeg har nye innlegg i boka, men det siste innlegget jeg kan se er et Muffin har skrevet halv nio i morges? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. mars 2010 #1604 Del Skrevet 17. mars 2010 Virker som om det blir brukt sånn 12 timers klokke istedet for 24 timers... altså... 0900 er egentlig 2100.... Liker heller ikke disse forandringene!!! Makan til tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1605 Del Skrevet 17. mars 2010 aaah... kanskje det ja Nei dette var annerledes... men det tar vel noen dager så er vi vant med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mars 2010 #1606 Del Skrevet 18. mars 2010 Kommer til å ta mer en noen dager... må jo lete etter ting jeg visste var et sted før... og så har alt blitt tungvindt.. De kunne jo advart et sted at nå skal vi oppdatere og forandre igjen, har ikke lest noe sted at de skulle det MEN.... hvordan er dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1607 Del Skrevet 18. mars 2010 Det har stått en artikkel om det i artikkel-linjen hele uka Dagen ja.. Fri for vann igjen!! Er så møkk lei nå! Jeg skulle jo prøve meg på dusjen igjen i dag, siden det ikke kom noe sand i fra kranene i går.. Så den har startet så som så.. Får håpe den tar seg betraktelig opp! Enn din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mars 2010 #1608 Del Skrevet 18. mars 2010 ja men sånt noe leser da ikke jeg da... da må de ha den med store flashende bokstaver som blinker.... Dagen min hart vært så som så... var hjemme fra jobb i går og måtte det i dag og... helt tett i snuta, halsen og mista stemmen min... si ifra om du finner den Har snørrproduksjon til en hel barnehage.... Slitsomt. Og ikke skal man bruke nesespray når man er gravid heller, men fått tak i noe sånn saltvannsgreier på apoteket... litt effekt, men lite Har fri i morgen som vanlig, så har god tid på å komme meg Men har ikke giddi å gjort en dritt i dag... bortsett fra å kle på meg, få meg mat, fore katten og rydde opp snørrpapiret mitt som jeg hadde dandert i en stor haug i sofaen Og makan til aktiv jente i magen og da..... konstant sparking i en time, heldigvis roa seg ned litt.. sikkert fordi jeg traska litt rundt fra badet til kjøkkenet og stua. Hun er aktiv når jeg er stille og skal sove, slappe av og sover når jeg er ute å går her og der.. er visst søvndyssende for de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1609 Del Skrevet 18. mars 2010 Koselig med aktive unger så lenge de er i magen :rødme: Jeg syns jeg har liv i magen hele dagen omtrent jeg :lo: Tror ikke ungen har lært seg å sove nesten Saltvannspray med menthol funker veldig greit som erstatning for nesespray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mars 2010 #1610 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har brukt nesespray i snart fem måneder, fordi jeg har vært så tett i nesa i svangerskapet, legen sa at dette var OK, men at jeg måtte holde meg borte fra de med konserveringsmiddel Jeg vet ikke om jeg er helt fortrolig med det nye designet.. Jeg syns dagbøkene blir så rotete.. samt at jeg savner det å kunne trykke meg til siste side i tråden før jeg i det hele tatt er inne på tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mars 2010 #1611 Del Skrevet 18. mars 2010 Så og di nesten all nesespray er med konserveringsmiddel eller sånn derre xylometazolin, innheloder det ikke det er det saltvanns spray. Har lett opp og ned på nett og den jeg fant som var bra for gravide var Miwana Dumme nye design!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. mars 2010 #1612 Del Skrevet 18. mars 2010 Det står at jeg har nye innlegg i boka, men det siste innlegget jeg kan se er et Muffin har skrevet halv nio i morges? :klø: AM/PM - slik er det her, så jeg er vant med det Men det ser ut til at det har blitt endret til vanlig 24-timers nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1613 Del Skrevet 18. mars 2010 Ja nå ser klokka ut som den skal --------------- Har vært hos mamma og badet i badekaret sammen med Ælen :rødme: Koselig stund med mannen min Så fikk vi hentet litt vann samtidig for det ser ikke ut til at det skal bli noe ordnings på vannet i løpet av dagen iallefall.. Alle som har tine utstyr har altfor mange de skal å hjelpe, så det er store problemer her i bygda Heldigvis, sier jeg bare, har vi ikke barn enda for da hadde det nok vært værre med klesvask, barnevask, matlaging, oppvask o.l. Når det er bare oss to er det litt enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. mars 2010 #1614 Del Skrevet 18. mars 2010 Det hørtes koselig ut :rødme: Og er enig ang.barn, vet hvordan det er å være uten vann, og må si det er lettvint å kun tenke på meg selv da, ikke måtte tenke på alle behovene til en liten en i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2010 #1615 Del Skrevet 19. mars 2010 Ikke for å ødelegge all gleden rundt 100 dager som var, men du må plusse på 3 dager på det som står igjen på tickeren siden vi har 3 dager lengre svangerskap enn amerikanerne Håper det ordner seg med vannet for dere snart, må være utrolig kjipt og slitsomt å ha det slik! God helg, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1616 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Neida det trenger vi ikke å gjøre hihihi Ja vannet er kjipt.. sitter å venter nå på at det skal komme noen manner og fikse det De er hos naboen og fikser hans vann nå, så kommer de hit etterpå Så blir det spennende å se om vi har klårt vann eller brunt vann igjen God helg til deg også Endret 19. mars 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2010 #1617 Del Skrevet 19. mars 2010 Heier for klart vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1618 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg også Men har vi lekkasje på et rør, som vi tror, så må det jo graves opp og byttes Men men.. vi kan iallefall gå på do og skylle ned med grumsete vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1619 Del Skrevet 19. mars 2010 TTT.. ting tar tid... Plutselig måtte de som holdt på å tine vannet til naboen på "et hasteoppdrag" før de ble ferdige til naboen i det hele tatt, så nå er de dratt.. Så vi dro på salongen min for å sette på en maskin med sengeklær og hente vann og da fikk vi høre at de skulle på et annet oppdrag itilegg til hasteoppdraget også før de kommer tilbake til naboen Så det ser dårlig ut for å få vann i dag.. Men men... Vi får bare vente i tålmodighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1620 Del Skrevet 19. mars 2010 Detta er dårlige greier! Håper virkelig at de får fiksa det snart, går ikke ann å ha det sånn. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå