Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp jepp.. :sukk:

Her er det Farmen tendensen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn :jepp: Da var all oppvasken på benken tatt :) Jeg orker ikke starte på den som er inni oppvaskmaskinen :fnise: Den er heldigvis ikke full da, men vi klarer oss uten det som er der inne :)

Dessuten orker jeg ikke å strte ny runde med snøsmelting :fnise: Det tok så lang tid også må man jo smelte så mye snø bare for å få littegranne vann :dåne: Takk gud for at vi har induksjonskomfyr som går fort å varme opp :ler:

Skrevet

*mine innlegg*

Tenkte jeg skulle ta meg en tur inn hit nå som jeg ikke er like komatøs lenger :fnise:

Takk for besøk inne hos meg!

Lykke til med snøsmelt og vann!

Skrevet

:velkommen: skal du være :)

Komatøs ja :ler:

Skrevet

Ny uke.. :Nikke:

I dag er jeg positiv tror jeg :Nikke::fnise: Ser ikke mørkt på å dra på jobb, og føler jeg har fått sovet ordentlig inatt... Hvis man ser bort i fra hulekvinnen som prøver å grave seg ut til tider :ler: Jeg merker at det blir mer og mer slitsomt å ligge faktisk... hvis jeg har ligget en hel natt i senga så våkner jeg gjerne på morgenen av at jeg har vondt i magen akkurat som om den skal være strukket eller noe slik :klø: Vanskelig å forklare, men det er sånn merkelig vondt :Nikke: Men det går over så fort jeg har stått opp og fått gådd litt :Nikke:

Vannet vårt er veldig mye bedre i dag, men jeg stoler ikke helt på at det er helt rent enda.. :glare: Så jeg skal la det gå en dag til før jeg tør å bruke det til oppvaskmaskin og slikt. Får heller være flink husmor i mellomtiden :husarbeid:

Ellers har jeg egentlig ikke så mye å si :klø: Gleder meg til Ælen kommer hjem for i dag er jeg forelska :rødme: Har drømt masse fint om han i natt :strix:

Skrevet

HØres ut som om du har en flott dg foran deg :) Ihvertfll når Ælen kommer hjem :)

Skrevet

Ja det gleder jeg meg til :rødme: Han er vel like om hjørnet nå :hjerte:

Vannet er enda brunt :sukk: Vi ringte kommunen og de ba oss bare la det renne og om det ikke hadde blitt bedre til i kveld måtte vi ringe tilbake i morgen :roll: Så mye hjelp å få når man betaler i dyre dommer for vann og kloakk :filer:

Så nå har jeg smeltet snøvann til å koke poteter i, så blir det kyllingpanetter, hvitsaus og raspede gulrøtter til middag :Nikke:

Skrevet

Og "farmen" går sin gang i nord leser jeg :fnise:

Måte på til service denne kommunen har du.... hvor lenge skal man finne seg i å ha brunt vann og smelte snø før de gjør noe liksom... nei kutt i renovasjonen sier nå jeg!!!

Skrevet

:ler: Farmen spilles inn ute ved kysten hvor jeg egentlig kommer i fra.. Nabokommunen riktig nok, men det er på hjemmlige trakter i allefall ;)

Måte på hvor dette vannet skal renne :klø:

Skrevet

Ja vannet har omtrent stått på siden vi fikk det igjen lørdag formiddag :sukk: Vi kan ikke bruke varmvannet i det hele tatt for da går all skitten rett inn i varmvannstanken og det vil vi jo ikke :dåne:

Skrevet

For noe tull med dette vannet!

Jaja, du får kose deg med mat og Ælen :klem:

Skrevet

Har lyst på en sommerkotelett!! :sikle:

Skrevet

Åååååååååååååååååja, det hadde vært dødsgodt, særlig hvis den hadde vært grillet så det hadde vært litt kølsmak :ler:

Å potetsalat...

Skrevet

Ja her ser jeg man drømmer seg til sommeren...ahhhh sommerkotelett er jo så godt, og potetsalat...namm

kjedelig med vannet deres....så de vil at dere bruker MER vann for å fikse problemet :klø: Håper dere finner ut av det snart, kan ikke være morro å måtte smelte snø for å koke poteter!

Skrevet

Jeg hadde klart meg med bare koteletten jeg :rødme:

Skrevet

:hug: til deg og snuppa!

Bare oppe og spiser litt og tar medisin jeg :) Skal sove lengre tror jeg, for i dag kan jeg det :Nikke: Skal ikke på jobb før halv tre.. :sukk: Kjedelig for da blir det så seint på ettermiddagen før jeg er ferdig.. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...