DDuck Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #1561 Del Skrevet 14. mars 2010 Jepp jepp.. Her er det Farmen tendensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #1562 Del Skrevet 14. mars 2010 Sånn Da var all oppvasken på benken tatt Jeg orker ikke starte på den som er inni oppvaskmaskinen Den er heldigvis ikke full da, men vi klarer oss uten det som er der inne Dessuten orker jeg ikke å strte ny runde med snøsmelting Det tok så lang tid også må man jo smelte så mye snø bare for å få littegranne vann :dåne: Takk gud for at vi har induksjonskomfyr som går fort å varme opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 14. mars 2010 #1563 Del Skrevet 14. mars 2010 *mine innlegg* Tenkte jeg skulle ta meg en tur inn hit nå som jeg ikke er like komatøs lenger Takk for besøk inne hos meg! Lykke til med snøsmelt og vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #1564 Del Skrevet 14. mars 2010 skal du være Komatøs ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1565 Del Skrevet 15. mars 2010 Ny uke.. I dag er jeg positiv tror jeg Ser ikke mørkt på å dra på jobb, og føler jeg har fått sovet ordentlig inatt... Hvis man ser bort i fra hulekvinnen som prøver å grave seg ut til tider Jeg merker at det blir mer og mer slitsomt å ligge faktisk... hvis jeg har ligget en hel natt i senga så våkner jeg gjerne på morgenen av at jeg har vondt i magen akkurat som om den skal være strukket eller noe slik :klø: Vanskelig å forklare, men det er sånn merkelig vondt Men det går over så fort jeg har stått opp og fått gådd litt Vannet vårt er veldig mye bedre i dag, men jeg stoler ikke helt på at det er helt rent enda.. Så jeg skal la det gå en dag til før jeg tør å bruke det til oppvaskmaskin og slikt. Får heller være flink husmor i mellomtiden Ellers har jeg egentlig ikke så mye å si :klø: Gleder meg til Ælen kommer hjem for i dag er jeg forelska :rødme: Har drømt masse fint om han i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. mars 2010 #1566 Del Skrevet 15. mars 2010 HØres ut som om du har en flott dg foran deg Ihvertfll når Ælen kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1567 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja det gleder jeg meg til :rødme: Han er vel like om hjørnet nå Vannet er enda brunt Vi ringte kommunen og de ba oss bare la det renne og om det ikke hadde blitt bedre til i kveld måtte vi ringe tilbake i morgen Så mye hjelp å få når man betaler i dyre dommer for vann og kloakk Så nå har jeg smeltet snøvann til å koke poteter i, så blir det kyllingpanetter, hvitsaus og raspede gulrøtter til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. mars 2010 #1568 Del Skrevet 15. mars 2010 Og "farmen" går sin gang i nord leser jeg Måte på til service denne kommunen har du.... hvor lenge skal man finne seg i å ha brunt vann og smelte snø før de gjør noe liksom... nei kutt i renovasjonen sier nå jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. mars 2010 #1569 Del Skrevet 15. mars 2010 Farmen spilles inn ute ved kysten hvor jeg egentlig kommer i fra.. Nabokommunen riktig nok, men det er på hjemmlige trakter i allefall Måte på hvor dette vannet skal renne :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1570 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja vannet har omtrent stått på siden vi fikk det igjen lørdag formiddag Vi kan ikke bruke varmvannet i det hele tatt for da går all skitten rett inn i varmvannstanken og det vil vi jo ikke :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. mars 2010 #1571 Del Skrevet 15. mars 2010 For noe tull med dette vannet! Jaja, du får kose deg med mat og Ælen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1572 Del Skrevet 15. mars 2010 Har lyst på en sommerkotelett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. mars 2010 #1573 Del Skrevet 15. mars 2010 Åååååååååååååååååja, det hadde vært dødsgodt, særlig hvis den hadde vært grillet så det hadde vært litt kølsmak Å potetsalat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. mars 2010 #1574 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja her ser jeg man drømmer seg til sommeren...ahhhh sommerkotelett er jo så godt, og potetsalat...namm kjedelig med vannet deres....så de vil at dere bruker MER vann for å fikse problemet :klø: Håper dere finner ut av det snart, kan ikke være morro å måtte smelte snø for å koke poteter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1575 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde klart meg med bare koteletten jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. mars 2010 #1576 Del Skrevet 15. mars 2010 Kjøttcravings? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1577 Del Skrevet 15. mars 2010 Neeeeeheeei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. mars 2010 #1578 Del Skrevet 15. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. mars 2010 #1579 Del Skrevet 16. mars 2010 til deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1580 Del Skrevet 16. mars 2010 til deg og snuppa! Bare oppe og spiser litt og tar medisin jeg Skal sove lengre tror jeg, for i dag kan jeg det Skal ikke på jobb før halv tre.. Kjedelig for da blir det så seint på ettermiddagen før jeg er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå