Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er bare glad vi dusjet i ettermiddag :fnise:

Meeeen jeg har et problem :dåne: De siste ukene har jeg hatt en rutine på morningen med at jeg våkner med vondt i magen og må på do.. :sjenert: Sannsynligvis for at jentungen klemmer på tarmene iløpet av natta? :klø: Og med å helle vann i do etter man har tisset går ikke papiret ned engang! :dåne: Hvordan skal maten-som-jeg-spiste-for-lenge-siden komme seg ned da? :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare glad vi dusjet i ettermiddag :fnise:

Meeeen jeg har et problem :dåne: De siste ukene har jeg hatt en rutine på morningen med at jeg våkner med vondt i magen og må på do.. :sjenert: Sannsynligvis for at jentungen klemmer på tarmene iløpet av natta? :klø: Og med å helle vann i do etter man har tisset går ikke papiret ned engang! :dåne: Hvordan skal maten-som-jeg-spiste-for-lenge-siden komme seg ned da? :flau:

Oi, shit :overrasket:

Bokstavelig talt :hoho:

Nei men seriøst - for meg høres dette ut som verdens beste grunn for å ligge på hotell :strix: Kan jo ikke ha det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah :lol:

Betaler ikke en krone for å ligge på det beritne hotellet her :ler:

Neida vi overlever vi :) Ælen er såååå smart :dåne:

Det går faktisk ann å fylle vann i sisternen på doet og trekke ned som vanlig! :overrasket: Det er kanskje bare jeg som ikke visste at det går ann.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke at Dina skrev det! Så jeg svarte egentlig på hvor mye vann som hadde blitt borte :hoho:

Men ja, det var no ordentlig drit dæ å :ler:

Vi har problemer med tom brønn en gang i blandt, og en bøtte med vann ned i do funker da for oss! ;)

Man kan ikke fylle opp den sisterna(?) ama, og da er det bare å dra ned? :klø: Det har jeg alltid lurt på egentlig, men går sikkert ikke siden vi må ha vann i fra bøtte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah se, der var jeg også sent ute! :ler:

Men :5: for den, og at det viste seg at det gikk! :hoppe:

Bra vi er like smarte Dina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har iallefall vært og fått hentet 35 liter vann nå :Nikke: Fikk beskjed om at det kunne hende vi blir fri for vann i mange dager.. :sukk: Var til mamma og henta vannet for brannen var bare 50 meter unna huset hennes, så vi måtte dit å snike litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere har fått henta litt vann i hvert fall! :)

Får ikke håpe det blir borte så lenge, det er så utrolig kjett uten vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er det... Klær og sånt kan jeg jo ta med på jobb for å både vaske og tromle og doet har vi jo funnet ut av. :fnise: Dusjing får vi nok gjøre hos venner (for jeg har en venn som dusjet hos oss noen ganger da de bygde nytt bad :lur: ) Det eneste kjipe er jo oppvasken :ler:

Når man er forvent på oppvaskmaskin så blir det liksom ikke noe gøy å koke vann i kasseroller for å så vaske opp for hånd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere får la den stå :fnise:

Bra resten ordner seg i hvert fall! :)

Er ikke noe problem her når brønnen er tom, er bare det å få vaska seg på henda liksom.

Men nå er jeg så heldig som har kjære, så jeg kan rømme til han :fnise:

Er ikke lenge siden brønnen var tom her, så da måtte jeg jo vaske meg siden jeg ikke fikk dusja! Må si det tok mye mindre tid, jeg fikk plutselig så god tid på morgenen, jeg sto jo opp som jeg pleide :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi faktisk fått vann i kranene igjen, men det er brunt og fullt av dritt.. :glare: Må bare la det stå å renne en stund for å se om det blir klårt.. hvis ikke må vi ringe kommunen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortsatt brunt vann :grine:

Nå må jeg smelte snø så jeg får vasket opp! :sur: Oppvasken har blitt større og større for å si det sånn :glare:

Husmor på en søndag altså.. blæ!

Meeeen jeg har fått sove lenge i dag :bolledeig:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan vannet kan være brunt så lenge...

Huff... back to det 19th century ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...