Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Jess :Nikke:

Men min data krasjet for en uke siden, så jeg har bare låningsmaskin :) Så den gidder jeg ikke å styre med noe bilder på. :tunge1:

Men jeg syns jo fortsatt ikke jeg ser noe annet enn feit ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ælen har bursdag på mandag, men jeg vet ikke hva i all verden jeg skal kjøpe til han??? :dåne:

Forslag mottas med et glis :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripod til kameraet han fikk i morgengave, kjekt når den lille kommer, for da har dere fått et favorittmotiv..

Gavekort på noe han liker..

Spill til spillkonsollen..

At Dinedama tar på seg noe snasent undertøy, resten overlater jeg til fantasien :lur:

En opplevelse - flybilletter, hoppe i falskjerm, billøp, scootertur med gode kamerater, at du snakker deg sammen med dem eller noe sånt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stativ til kamera er kjempesmart! Kjære har et til filmkameraet sitt, så jeg låner det noen ganger til speilrefleksen. Jeg er ikke så stødig, og mange ganger kan det ta litt tid før bildet blir tatt osv.

Også kan det være kjekt med sånn ting man har foran blitsen, det vil jeg ha, da blir den ikke så sterk :fnise:

Har dessverre ingen gode forslag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et plutselig energikick her i stad så nå har jeg lagd kakebunn til Ælen's bursdagskake, ryddet kjøkkenet og tørket støv og ryddet litt på badet :jepp:

Hu hei! Må bare utnytte det mens den er der :hoppe:

Meeeen nå begynner det å nærme seg sengetid kjenner jeg... :sjenert: Magen hopper og danser så mye for tiden :fnise: Det er morsomt å se på, for det ser helt jævlig ut! :ler: Plutselig er den nesten 5cm høyere på ene siden enn den andre også rister det og dytter overalt :lol: Ælen blir også helt facinert og bare ligger å stirrer på magen :)

Jeg fikk også endelig ut av Ælen hva han ønsker seg i bursdagsgave, så imorgen skal vi dra å se om vi finner noe fint han har lyst på :Nikke: Han snakket om fiskestang eller snelle til skikkelig ørretfisk, for det er han glad i å holde på med på sommeren :Nikke: Så har "onkelen" min startet opp en villmarksbutikk i sentrum for bare et par dager siden så da skal vi dra dit og se om vi finner noe som ikke blir så altfor dyrt :jepp: Og satse på en liten familierabatt samtidig... :lur:

Ellers har jeg nesten dånt i dag da jeg oppdaget at jeg hadde fått pengene mine fra NAV :dåne: Jeg trodde virkelig ikke det skulle gå så fort :fnise: Men da får jeg kjøpt meg noen bøker på mamuttsalget også i morgen ;) Og så skal jeg hente strikkepinner hos mamma så jeg kan begynne på monsterbuksa :lol:

Også har jeg en hemmelighet, men den er hemmelig :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Så effektiv du er! Det høres ganske sært ut å ha en sånn mage ja, men det er vel bare babyen som viser at den og har litt energi i dag.. :ler:

Sov god :kose:

(Ikke det spor nysgjerrig tenk! :snurt::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink og effektiv du er!

Håper mannen får en fin bursdag......og kaken smaker :)

ehem...forresten ikke si sånn med hemmeligheter...vi blir jo så gjerne nyskjerrige altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra dere ikke lurer på hva det er for da slipper jeg iallefall å si det :ler:

Nei jeg skal ikke si noe om det :riste: Det er hemmelig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si sånn om hemmeligheter... det er alt for nysgjerrige sjeler her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...