Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Strikking er jo rimelig avslappende :Nikke:

Jeg er på desperat jakt etter pinner så jeg kan starte på buksene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei vi har ikke det, men vi har en egen garn/hobby butik da :) Men det er 2 mil å kjøre hjemmefra så jeg gadd ikke å gjøre det.. :fnise:

Dessuten stengt de halv fem, så det er ikke sikkert jeg ville rukket det... Men mamma har pinner som jeg skal få låne... er bare jeg som er så utålmodig for hun er på jobb til klokka ti i kveld :fnise:

Og da er det jo leggetid :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du får låne pinner av mamman din :ler:

Men skjønner at du blir utålmodig når man helst skulle ha hatt de i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah... norskprøve :snurt:

Jeg liker ikke det... og den handler om særemnet mitt, så jeg bør vel allerhelst gjøre en god jobb og.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med norskprøve :duskedame:

Skulle ønske jeg var flink til å strikke, har så lyst til å lage småting jeg også! Satt min mormor til å strikke monsterbukse da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tænks :nigo:

Her handler det om pedagogiske forandringer i Barne TV fra 1985-2010 :fnise: Spennende emne syns jeg :jepp: Men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal begynne med :dåne:

I dag er oppgaven å skrive en fagstil om problemstillingen samt og bruke kilder. Jeg har ingen kilder annet enn det jeg har i hodet og vi får ikke bruke internett :sukk: Hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barne-tv var helt klart mye mer barnevennlig da vi var små, skjønt moralen er der fortsatt. Det gode seier mot det onde, man skal alltid være snill med andre osv :jepp: Syns det hørtes ut som en super oppgave. (har studert pedagogikk i tre år) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående kilder... må da finnes noen bøker på biblioteket vel... som har vært i barne-TV?

Portveien 2 for eksempel...

Eller så kan man vel leie en DVD eller flere.. det må da sees som en kilde

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er jo kilder, men det er jo ikke noe jeg hadde tilgang til under prøven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forventer disse lærerne at man skal skaffe kilder da? Jøsses.... det er liksom internett tingen da... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nei jeg vet ikke... de hadde vel egentlig regnet med vi skulle skaffe kilder før prøven regner jeg med... Menjeg viste ikke hva prøven skulle handle om engang, så det var vanskelig å sette i gang.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal ikke være så lett å være forberedt til alle disse prøvene alltid :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du nailer den med en bra karakter for det ;)

Hvordan går det med strikkingsen? Fått pinner nå vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk i lige måde du :hug:

----------

:hjerte: 24 uker i dag :hjerte:

Jeg husker når LilleEkorn var 24 uker! :overrasket: Og det er ikke så lenge siden :dåne: TIden går så fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...