Mazilla Skrevet 25. februar 2010 #1281 Del Skrevet 25. februar 2010 Hurra for at huledingsen er 70% jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1282 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja det er bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. februar 2010 #1283 Del Skrevet 25. februar 2010 Prinsesse Turbo-Turid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. februar 2010 #1284 Del Skrevet 26. februar 2010 Så spennende med kanskje- !! Gleder meg til å høre om det er mer sikkert etter ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. februar 2010 #1285 Del Skrevet 26. februar 2010 Så spennende det var her om dagen da Kanskje jente? Jeg gleder meg til rettetanga kommer forresten Og den bør være bra, husk på at jeg vet hvor du bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. februar 2010 #1286 Del Skrevet 26. februar 2010 for at det mest sannsynlig er en sjenert liten jente i magen din. (Selv om det betyr at jeg har tippet feil. ) Du får vel hilse på huleboeren flere ganger utover, så da blir dere vel sikrere på hva som gjemmer seg der etter hvert. Håper du får en fin fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1287 Del Skrevet 26. februar 2010 Så spennende med kanskje- !! Gleder meg til å høre om det er mer sikkert etter ultralyd! Ja det er spennende I går måtte jeg jo sette meg ned å se på jentenavn Vi sliter fælt med å finne noe vi liker.. Så spennende det var her om dagen da Kanskje jente? Jeg gleder meg til rettetanga kommer forresten Og den bør være bra, husk på at jeg vet hvor du bor Ja er du heldig kommer vel tanga i dag Jeg syns iallefall den er bra Den sletter fint og lager fine krøller om man vil Ja nå vet du hvor jeg bor Du får komme å banke meg å ta en kopp om du ikke blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 26. februar 2010 for at det mest sannsynlig er en sjenert liten jente i magen din. (Selv om det betyr at jeg har tippet feil. ) Du får vel hilse på huleboeren flere ganger utover, så da blir dere vel sikrere på hva som gjemmer seg der etter hvert. Håper du får en fin fredag. Jeg tror de fleste har tippet feil Inkludert meg selv Ja neste gang blir jo allerede på tirsdag, så det blir koselig Jeg hadde ikke trodd at det skulle blir så moro med UL som det det er, men jeg kjenner liksom en forelskelse mot det lille mennesket som ligger å spreller i magen min når vi ser på skjermen :rødme: Det er helt merkelig for ellers er jeg ikke så betatt, men når jeg ser "henne" så blir det noe helt rart som skjer med meg Jeg gleder meg til å treffe henne på ordentlig! Ha en fin fredag du også snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. februar 2010 #1289 Del Skrevet 26. februar 2010 Ooooh! Du bare MÅ ta Plumbotesten!!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...81762&st=20 Få Ælen til å ta den også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. februar 2010 #1290 Del Skrevet 26. februar 2010 Foreløpig navn er iallefall Turbo-Turid Hvor prinsessete det er vet jeg ikke Nei jeg er ikke så keen på å bruke prinsen eller prinsessa om ungen, for jeg syns det er så klisjè aktig Så hulekvinnen og Turbo-Turid er bra The cavegirl Jane er fint navn vettu... me Tarzan.. you Jane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1291 Del Skrevet 26. februar 2010 Ooooh! Du bare MÅ ta Plumbotesten!!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...81762&st=20 Få Ælen til å ta den også!! Jeg har faktisk vurdert å ta den The cavegirl Jane er fint navn vettu... me Tarzan.. you Jane Jane er fint ja Nei vi finner vel et akseptabelt navn til henne etterhvert Jeg tok meg en runde i navneboka i går og vi fant tre alternativer (av flere tusen ) som vi begge liker ialefall MEn jeg tror ikke den boka er så kjempe oppdatert... den ble nemlig utgitt i 2002 og tar for seg for det meste bare nordiske og hebraisk navn av en eller annen grunn.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. februar 2010 #1292 Del Skrevet 26. februar 2010 Dere finner nok et flott navn Bare det ikke bilr et sånt høytsvevende überfantastisk navn a la Angelica Petronella eller Felicia Constance eller noe... De står vel ikke i navneboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1293 Del Skrevet 26. februar 2010 Det var akkurat de vi hadde funnet jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. februar 2010 #1294 Del Skrevet 26. februar 2010 Finnes jo utrolig mange gamle navn som er fine da, f.eks Hjørdis, Tordis, Kårhild og Bjørnhild..... Elles må jeg bare få legge til at jeg er en av de som har tippet på en liten ...en fremtidig kjæreste til vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1295 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Det er utroooolig mange merkelige navn i den boka Ja du er en av de få som har tippet rett Utenom kg så er de eneste som har tippet jente mamma og farmor Endret 26. februar 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. februar 2010 #1296 Del Skrevet 26. februar 2010 Så moro at det ser ut til at det er ei lita jenta i magen din! Blir spennende på neste UL! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2010 #1297 Del Skrevet 26. februar 2010 Så koselig at det kanskje blir jente!! Gleder meg til å høre hvordan det går på tirsdag God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. februar 2010 #1298 Del Skrevet 26. februar 2010 Kjøttfrid er det absolutt beste navnet. Så kan du jo slenge på et motenavn for å få litt mer svung på det - Kjøttfrid Mari klinger jo fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 26. februar 2010 #1299 Del Skrevet 26. februar 2010 Kjøttfrid er det absolutt beste navnet. Så kan du jo slenge på et motenavn for å få litt mer svung på det - Kjøttfrid Mari klinger jo fint? Eller Kjøttfrid Mariell for å få det enda mer moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1300 Del Skrevet 26. februar 2010 Oooh lekkert dere Det tror jeg det må bli Nå har vi spist pepperbiff med pom frites og bernaise Så blir det skiskytterstafett og Senkveld's svettekonkuranse resten av kvelden Med litt etterhvert forhåpentligvis.. Jeg kjenner meg klar for det I morgen skal jeg og en venninne på grensehandel og shoppe bacon Ælen skal på scootertur med en guttegjeng på svenskegrensen, så da regner jeg med han kommer til å kose seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå