Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende det var her om dagen da :hoppe: Kanskje jente?

Jeg gleder meg til rettetanga kommer forresten ;) Og den bør være bra, husk på at jeg vet hvor du bor :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at det mest sannsynlig er en sjenert liten jente i magen din. (Selv om det betyr at jeg har tippet feil. ;)) Du får vel hilse på huleboeren flere ganger utover, så da blir dere vel sikrere på hva som gjemmer seg der etter hvert.

Håper du får en fin fredag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med kanskje- :babyjente: !! :strix:

Gleder meg til å høre om det er mer sikkert etter ultralyd! :popcorn:

Ja det er spennende :jepp:

I går måtte jeg jo sette meg ned å se på jentenavn :ler: Vi sliter fælt med å finne noe vi liker.. :sjenert:

Så spennende det var her om dagen da :hoppe: Kanskje jente?

Jeg gleder meg til rettetanga kommer forresten ;) Og den bør være bra, husk på at jeg vet hvor du bor :fnise:

:klem:

Ja er du heldig kommer vel tanga i dag :hoppe: Jeg syns iallefall den er bra :jepp: Den sletter fint og lager fine krøller om man vil :)

Ja nå vet du hvor jeg bor :hoho: Du får komme å banke meg å ta en kopp :kaffekopp: om du ikke blir fornøyd :lol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at det mest sannsynlig er en sjenert liten jente i magen din. (Selv om det betyr at jeg har tippet feil. ;)) Du får vel hilse på huleboeren flere ganger utover, så da blir dere vel sikrere på hva som gjemmer seg der etter hvert.

Håper du får en fin fredag. :klemmer:

Jeg tror de fleste har tippet feil :ler: Inkludert meg selv ;)

Ja neste gang blir jo allerede på tirsdag, så det blir koselig :hjerte:

Jeg hadde ikke trodd at det skulle blir så moro med UL som det det er, men jeg kjenner liksom en forelskelse mot det lille mennesket som ligger å spreller i magen min når vi ser på skjermen :rødme: Det er helt merkelig for ellers er jeg ikke så betatt, men når jeg ser "henne" så blir det noe helt rart som skjer med meg :hjerte:

Jeg gleder meg til å treffe henne på ordentlig!

Ha en fin fredag du også snupp :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig navn er iallefall Turbo-Turid :fnise: Hvor prinsessete det er vet jeg ikke :ler:

Nei jeg er ikke så keen på å bruke prinsen eller prinsessa om ungen, for jeg syns det er så klisjè aktig :fnise:

Så hulekvinnen og Turbo-Turid er bra :Nikke:

:ler:

The cavegirl :ler: Jane er fint navn vettu... me Tarzan.. you Jane :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh! Du bare MÅ ta Plumbotesten!!!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...81762&st=20

Få Ælen til å ta den også!! :lol:

Jeg har faktisk vurdert å ta den :ler:

The cavegirl :ler: Jane er fint navn vettu... me Tarzan.. you Jane :ler:

Jane er fint ja :hoho:

Nei vi finner vel et akseptabelt navn til henne etterhvert :) Jeg tok meg en runde i navneboka i går og vi fant tre alternativer (av flere tusen :rolleyes: ) som vi begge liker ialefall :Nikke: MEn jeg tror ikke den boka er så kjempe oppdatert... den ble nemlig utgitt i 2002 og tar for seg for det meste bare nordiske og hebraisk navn av en eller annen grunn.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere finner nok et flott navn :jepp:

Bare det ikke bilr et sånt høytsvevende überfantastisk navn a la Angelica Petronella eller Felicia Constance eller noe... De står vel ikke i navneboka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes jo utrolig mange gamle navn som er fine da, f.eks Hjørdis, Tordis, Kårhild og Bjørnhild..... :skratte:

Elles må jeg bare få legge til at jeg er en av de som har tippet på en liten :babyjente: ...en fremtidig kjæreste til :babygutt: vår :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utroooolig mange merkelige navn i den boka :fnise:

Ja du er en av de få som har tippet rett :jepp: Utenom kg så er de eneste som har tippet jente mamma og farmor :fnise:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøttfrid er det absolutt beste navnet. Så kan du jo slenge på et motenavn for å få litt mer svung på det - Kjøttfrid Mari klinger jo fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttfrid er det absolutt beste navnet. Så kan du jo slenge på et motenavn for å få litt mer svung på det - Kjøttfrid Mari klinger jo fint?

Eller Kjøttfrid Mariell for å få det enda mer moderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh lekkert dere :jepp:

Det tror jeg det må bli :lol:

Nå har vi spist pepperbiff med pom frites og bernaise :spise: Så blir det skiskytterstafett og Senkveld's svettekonkuranse resten av kvelden :fnise: Med litt :humpe: etterhvert forhåpentligvis.. :lur: Jeg kjenner meg klar for det :fnise:

I morgen skal jeg og en venninne på grensehandel og shoppe bacon :jepp: Ælen skal på scootertur med en guttegjeng på svenskegrensen, så da regner jeg med han kommer til å kose seg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...