Devilina Skrevet 23. februar 2010 #1261 Del Skrevet 23. februar 2010 Fikk ikke bram noe bilde av den jeg.... bare teksten... men kanskje det som er meningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. februar 2010 #1262 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Det er ikke så mye annet å skjønne enn at kroppen må ha det og min vil ikke lage det for meg SÅ derfor må jeg ta sprøyter, men det er vanskelig å få til rette doser under svangerskapet Ja, akkurat det skjønner jeg, det er nok mer de dosene og slikt jeg ikke forstår :klø: Den t-skjorta var skikkelig bra! Ååh, redebygging :happy: Endret 23. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #1263 Del Skrevet 23. februar 2010 Da var senga kommet i hus Den er mye finere enn jeg trodde Jeg trodde det var en sånn hvit kjedelig en, men denne er i tre og er avrundet og fin i formene Vi har ikke fått skrudd den sammen enda, men jeg syns den er fin uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. februar 2010 #1264 Del Skrevet 23. februar 2010 Har du bilde av senga? Trenger litt inspirasjon til sengevalg siden jeg fortsatt ikke har bestemt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1265 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg tror den blir litt som denne ,men jeg er ikke helt sikker siden vi ikke har montert den Vi har fått den så vi har ikke noe eske med bilde eller noe heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2010 #1266 Del Skrevet 24. februar 2010 Har dere noen tegninger eller noe som kan være til hjelp med monteringa da? Eller er dere så handy at dere klarer det uten hjelp kanskje? Vi hadde nok slitt med det, kjenner jeg oss rett.. Han godeste har ihvertfall ti tommeltotter. Hvordan har morgenen din vært hittil? Hva står på programmet i dag, bortsett fra blodprøvetaking? Håper du får en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. februar 2010 #1267 Del Skrevet 24. februar 2010 Fin seng Jeg liker det at man kan felle ned den ene kanten, det ser så fint ut. Tenk at du snart har baby oppi der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1268 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Har dere noen tegninger eller noe som kan være til hjelp med monteringa da? Eller er dere så handy at dere klarer det uten hjelp kanskje? Vi hadde nok slitt med det, kjenner jeg oss rett.. Han godeste har ihvertfall ti tommeltotter. Hvordan har morgenen din vært hittil? Hva står på programmet i dag, bortsett fra blodprøvetaking? Håper du får en fin onsdag! Ælen er rimelig handy Så det blir nok ikke noe problem Oooh planen i dag ja :dåne: *jobbe litt til *dra å ta blodprøver *kjøre hjem og spise *ordne opp i skatteklusset mitt pga sykemelding og alt. Ingenting går automatisk.. *bli hentet av Ælen og dra i banken for å få lån til utbygging *dra hjem og spise og pakke og dusje *dra til mamma å bytte bil med henne til i morgen *kjøre til byen for å lalle hos Trampe *kjøre å hente stellebord i byen *sove Så dagen er fullbooket i dag Fin seng Jeg liker det at man kan felle ned den ene kanten, det ser så fint ut. Tenk at du snart har baby oppi der!!! Ja tenk Jeg tror iallefall den kan felles ned :klø: Jeg er ikke sikker, men den er uansett lik den der i utseende Endret 24. februar 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. februar 2010 #1269 Del Skrevet 24. februar 2010 Håper du får en fin dag, og får unnagjort alt du har planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1270 Del Skrevet 24. februar 2010 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2010 #1271 Del Skrevet 24. februar 2010 Har dere noen tegninger eller noe som kan være til hjelp med monteringa da? Eller er dere så handy at dere klarer det uten hjelp kanskje? Vi hadde nok slitt med det, kjenner jeg oss rett.. Han godeste har ihvertfall ti tommeltotter. Dere får bestille meg når dere får barn. Jeg handy. Og synes det er gøy å skru sammen sånne ting. LEGO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2010 #1272 Del Skrevet 24. februar 2010 Så fin senga var. Koselig å få sånne ting i hus da. Håper du har hatt en fin bissidag, og at kroppen har oppført seg pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1273 Del Skrevet 25. februar 2010 70% sikkerhet på at det bor en jente i magen min sa gynekologen som likså greit tok en UL i samme slengen Vi skal tilbake på UL på tirsdag, så det blir spennende å høre hva de sier da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. februar 2010 #1274 Del Skrevet 25. februar 2010 ? weeeee.... får dere garantert konstantert det på mandag? venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1275 Del Skrevet 25. februar 2010 Det kommer jo ann på om den er mer villig til å vise seg fram Samme problemet i dag som sist... gjemte seg bak morkaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 25. februar 2010 #1276 Del Skrevet 25. februar 2010 for at det med stooor sannsynlighet bor en liten prinsesse i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1277 Del Skrevet 25. februar 2010 Ikke prinsesse... hulekvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. februar 2010 #1278 Del Skrevet 25. februar 2010 Ikke litt engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1279 Del Skrevet 25. februar 2010 Foreløpig navn er iallefall Turbo-Turid Hvor prinsessete det er vet jeg ikke Nei jeg er ikke så keen på å bruke prinsen eller prinsessa om ungen, for jeg syns det er så klisjè aktig Så hulekvinnen og Turbo-Turid er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. februar 2010 #1280 Del Skrevet 25. februar 2010 Da blir det hulekvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå