Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke så mye annet å skjønne enn at kroppen må ha det og min vil ikke lage det for meg :Nikke: SÅ derfor må jeg ta sprøyter, men det er vanskelig å få til rette doser under svangerskapet :Nikke:

:klemmer:

Ja, akkurat det skjønner jeg, det er nok mer de dosene og slikt jeg ikke forstår :klø:

Den t-skjorta var skikkelig bra! :ler:

Ååh, redebygging :happy:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var senga kommet i hus :hoppe: Den er mye finere enn jeg trodde :jepp: Jeg trodde det var en sånn hvit kjedelig en, men denne er i tre og er avrundet og fin i formene :jepp:

Vi har ikke fått skrudd den sammen enda, men jeg syns den er fin uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den blir litt som denne ,men jeg er ikke helt sikker siden vi ikke har montert den :fnise: Vi har fått den så vi har ikke noe eske med bilde eller noe heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen tegninger eller noe som kan være til hjelp med monteringa da? Eller er dere så handy at dere klarer det uten hjelp kanskje? Vi hadde nok slitt med det, kjenner jeg oss rett.. :sjenert: Han godeste har ihvertfall ti tommeltotter. :fnise:

Hvordan har morgenen din vært hittil? Hva står på programmet i dag, bortsett fra blodprøvetaking? Håper du får en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin seng :jepp: Jeg liker det at man kan felle ned den ene kanten, det ser så fint ut. Tenk at du snart har baby oppi der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen tegninger eller noe som kan være til hjelp med monteringa da? Eller er dere så handy at dere klarer det uten hjelp kanskje? Vi hadde nok slitt med det, kjenner jeg oss rett.. :sjenert: Han godeste har ihvertfall ti tommeltotter. :fnise:

Hvordan har morgenen din vært hittil? Hva står på programmet i dag, bortsett fra blodprøvetaking? Håper du får en fin onsdag! :klem:

Ælen er rimelig handy :jepp: Så det blir nok ikke noe problem :)

Oooh planen i dag ja :dåne:

*jobbe litt til

*dra å ta blodprøver

*kjøre hjem og spise

*ordne opp i skatteklusset mitt pga sykemelding og alt. Ingenting går automatisk.. :filer:

*bli hentet av Ælen og dra i banken for å få lån til utbygging :hoppe:

*dra hjem og spise og pakke og dusje

*dra til mamma å bytte bil med henne til i morgen

*kjøre til byen for å lalle hos Trampe :jepp:

*kjøre å hente stellebord i byen

*sove :Gjesp:

Så dagen er fullbooket i dag :Nikke:

:hug:

Fin seng :jepp: Jeg liker det at man kan felle ned den ene kanten, det ser så fint ut. Tenk at du snart har baby oppi der!!!

Ja tenk :hjerte:

Jeg tror iallefall den kan felles ned :klø: Jeg er ikke sikker, men den er uansett lik den der i utseende :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får bestille meg når dere får barn. Jeg handy. Og synes det er gøy å skru sammen sånne ting. LEGO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin senga var. Koselig å få sånne ting i hus da. :)

Håper du har hatt en fin bissidag, og at kroppen har oppført seg pent. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70% sikkerhet på at det bor en jente i magen min sa gynekologen som likså greit tok en UL i samme slengen :fnise:

Vi skal tilbake på UL på tirsdag, så det blir spennende å høre hva de sier da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo ann på om den er mer villig til å vise seg fram :fnise: Samme problemet i dag som sist... gjemte seg bak morkaka :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig navn er iallefall Turbo-Turid :fnise: Hvor prinsessete det er vet jeg ikke :ler:

Nei jeg er ikke så keen på å bruke prinsen eller prinsessa om ungen, for jeg syns det er så klisjè aktig :fnise:

Så hulekvinnen og Turbo-Turid er bra :Nikke:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...