Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg måtte le høyt da jeg så for meg alle de feite ekornene :ler:

11 år tenk :hjerte: Det begynner å bli en stund :)

:fnise: Neeeei, de var ikke akkurat søte de feite ekornene... :ler:

Husker dagen vi ble sammen som den skulle vært igår :rødme: Herregud, så sinnsykt mye man har opplevd sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg må jo.. men vil ikke.. :sukk:

Jau jau.. Sånn går no dagan!

Jeg har en dritt dag egentlig.. vondt i hodet så jeg skal ta en paracet å lalle litt på sofaen tror jeg :veslejenta:

Men jeg har koset meg litt også i dag på besøk til mamma :Nikke: Hun har vært på Trondheimstur og kjøpt gave til huleboeren :fnise: Et sett med jakke og bukse med noen små grønne ugler, to smekker med grønne fine frosker og to par sokker :nigo:

Det har vært en dødsulykke i bygda her i dag der en mann herifra omkom.. jeg lurer på hvem det er. Her kjenner man eller iallefall vet om hvem alle er, så det er ekkelt :tristbla: For alt man vet kan det være noen man kjenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva, har mamman din vært i Trondheim uten å si ifra til meg? :sjokk: Det går da ikke an! :fnise:

Uff, trist med dødsulykker.. Spesielt på steder hvor "alle kjenner alle".. :troest:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiik det er kaldt i dag :fryser: Fra deilige 2-3 minus til plutselig over 20!! :overrasket:

Solen skinner og det er helt nydelig påskevær :sol:

Skal på jobb om en times tid.. kjenner ingen plasser at jeg har lyst eller overskudd.. :snurt: Skulle ønske jeg kunne være helt sykemeldt uten å gå konkurs.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...